Virker som du tapte penger på alts x3
Nei fordi jeg ba han om å være så snill å selge. Han mente bunnen var inne…
Takk for rådet, jeg har solgt alt og skal ikke inn i Krypto før neste halvering.
På tide å kjøpe igjen for oss andre da😂
Nå kom volumet seg bra. Doblet siste 4 timer candelen allerede. Og den er ikke over.
Ja nå hviler alt på om Do Kwon skal trykke market sell på hele beholdningen av BTC for å få UST peg tilbake. Da kan vi teoretisk sett kanskje få en relativt stor overraskelse…
Jeg tror vi er svært nær max fear både her og der nå.
Ja vil tro de klarer å finne en bedre løsning og ordne opp fortløpende!
Blir litt forvirret over nivået, er det sånn at det er noe nytt at krypto har store svingninger?
Nå fikk vi omsider noe som lignet på en capitulation candle, ned til tigangeren fra 3000
Det jo spennende nå da! Er ikke hver dag vi har slike candles
30 000 kom raskt og uten så mye som en korreksjon fra 38 000.
Ser jeg ingen tegn til kjøpssignaler på noen indikatorer, her er fortsatt tid for bitcoin til å gå nedover og det er ingen støtte om 30 ryker før rundt 24 000
Weekly volum er vel for tidlig å si noe om nå på en mandag?
Rart - men det føles helt greit… Muligheter til å kjøpe mer til en rimeligere peng.
Tror det er mye ordrer rundt 28k
Coinbase Pro ser sånn ut:
Skal sies at jeg aldri har åpnet den før, så aner ikke hvordan den pleier å se ut
Under snittprisen til Microstrategy nå
Heftig dropp, samme på xrp, eth osv…
Har ikke penger i krypto, men kanskje legge inn en liten ordre for moro og la den stå noen år
velkommen skal du i så fall være til klubben! Det var nok noe sånt vi andre gjorde også
Du kan jo se på uka før nede i 20 000. Og ukene før det nedi 13000. Så sammenligner du med forrige bunn. Da ser du volum på 110 000 bitcoins. Og over 50 000 jevnt over.