Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Tid har vært suksessfaktor i Bitcoin. Nå har den korrigert ca 55% fra toppen. Den kan sikker gå ned mer, både 28, 25 og 20? Kanskje lavere? Det er derfor greit å kjøpe over langen. Nedsiden er 31000, oppsiden er 5x, 10x, 20x, 50x? Risk reward er meget god om man kjøper på både 31000, 25.000 eller 20.000. Kjøper du på alle 3 har du snitt på 25333.Det er historisk ingen risiko i btc så lenge man tar tiden til hjelp. Det er selvfølgelig fornuftig å få kjøpt billig nok, mnd det er vanskelig å treffe bunnen. Adopsjonen fremdeles høy, institusjoner kjøper osv og bitcoin er fremdeles i en tidlig fase. Man ser også hvor fort det går både opp og ned, så om man har bitcoin fra før men kjøper litt nå og da på vei ned, så er man fort i pluss slik kursen svinger. For mange og flere som blir “omvendt” daglig så er bitcoin løsningen på markedsmanipulasjonen man ser i dagens pengemarkedet. Det er ett alternativ når valutaer verden over defaulter. Nå er det bedritent over heile fjøla, det snur alltid når ting blir billig nok. Det er en rettferdig teknologi og metode for å lagre verdier. Det gir ingen fordel for de som sitter nærme pengepressa.

3 Likes

Terra Luna wow ,UST helt ned til 0,6. Noe er alvorlig feil med den cryptoen

1 Like

Jeg tror ikke du er helt opplyst om alt du mener ting om. Var definitivt en ganske skummel greie, men det ser åpenbart ut som at det var et koordinert angrep.

image

Her er teorien. Citadel startet det antageligvis, og SBF hoppet også muligens på.
Faren var jo at Do Kwon ble nødt til å ta en market sell på hele BTC beholdningen. Da vet jeg ikke helt hva som hadde skjedd, men en candle rett ned til 20k hadde ikke vært utenkelig.

1 Like

En vei ned til 20 lar seg enkelt tegne opp om 30 ryker

Jepp. Jeg tror 20k er veldig sannsynlig nå… Men samtidig er jeg glad det ikke skjedde på en 5min candle haha

Går vi fra Denial til Panic?

2 Likes

I motsetning til det mange tror, så ligger ikke MSTR så veldig tynt ann. Dersom BTC dipper under $3562, så kan de altså stille annen sikkerhet for unngå tvangssalg. Såååå det blir nok ikke solgt noe derfra med det første.

8 Likes

Dogecoin og NFTs?

Ja lol, vet ikke om Saylor eier sånt, men han kan sikkert finne noe å pantsette

1 Like

Amazon aksjer, men de er også ned 36% i år

1 Like

image

7 Likes

Nå kjøpte jeg! Så får vi se hvordan det går :sweat_smile:

4 Likes

Anser nedsiden som 30% og oppsiden på 300%. God R/R!

8 Likes

Oi oi! Nå begynner dette 4 timers candelen å se ut som en bunn syns jeg. Rett før vi havner i blått igjen!!

4 Likes

Traff godt på kjøpet ditt enn så lenge👏🏼

1 Like

Det er mye mer å like i chartet i dag ja

3 Likes

For bears da?

Ouf

1 Like

Nærmer oss 28k nå

2 Likes

Og under

bilde