@holmes er en stor marketmaker
Lol mitt bullish scenario er åpenbart invalidert hahha - bare så det er klart
Det er og blir som gode gamledager i 2018 og 2014 Som forsåvidt validerer kjøp etterhvert da man også kan forvente god oppgang rett før og etter neste halvering i 2025, men selg for guds skyld før fallet i 2026 neste gang.
Bouncen var vell bare til 43k her…
Ouch. Blir nesten litt apatisk av det her
Har en sur skatteregning å betale nå pga. registrert gevinst ifjor, mye av dette er gone nå. Så er spørsmålet om jeg selger og kjøper igjen umiddelbart får jeg registrert tap nå til neste års skatteregning? Mener det er en firedagers regel i aksjemarkedet?
Ja, jeg var litt for bullish der
DCA
This is fine
Haha ja her var det håp i hengende snøret et øyeblikk, men når støtten røyk for alvor måtte det bli en ufin reaksjon
Når begynner dere å kjøpe/DCA?
Kjøper jo nå, må jo det om man tror bitcoin overlever
Begynte! Nå er det å rydde opp litt hjemme, selge ting jeg ikke trenger, mye hobbyutstyr med bra verdi osv, for cash er jeg nesten tom for
Kjøpe nå og cash ut 25x om 10 år
… og der kom den. Neste stopp 11,000 om jeg ikke tar helt feil ?
Ja hva skal man si, den wedgen ble greit bekreftet da 44400 røk. Nå med bearbrudd av viktig nivå(28700), foreløpig uten followthrough.
Det kan fort bety at bunnen er satt
Den er så nedbanket som den ikke har vært siden mars 2020.
Klart, denne gangen kan man ikke forvente at Fed skal komme med stimulus til å hjelpe.
Du mener RSI spesifikt nå?
RSI og Macd sammen, det prosentmessige fallet fra ATH, hvor stor volumspiken er ift ukene før, mengden short
egentlig ganske mye.
(Men ikke for det, trendkanalen peker rett ned mot de lavere målene vi har snakket om, og det store higher lows mønsteret har definitivt fått en seriøs undershoot
Samtidig som en vet at kursen er ganske solid opp fra 3800. Det finnes store mengder av bitcoinere som er veldig komfortabelt in the green fremdeles