Hadde jeg kjøpt Bitcoin i 2016 i stedet for Nanov, hadde jeg hatt en fortjeneste nå på ca 4700% .
Tør ikke nevne hva jeg ligger på i % tap nå
Når Fed jobber mot markedet og milliarder av usd har forduftet på rug pulls, scams og nå en ustabil stablecoin så lurer man jo på hvor pengene som skal pushe markedet til nye høyder skal komme fra.
Hmm ja personlig føler jeg det er bedre å være investert i krypto der det er en maks supply enn være i cash som spises opp med 10% eller mer/mindre i året. Skulle ikke tenkt det for noen måneder siden selvsagt, men tror nok BTC +++ har kommet for å bli, det tror også diverse institusjoner som har begynt å kjøpe seg inn. Apple har over 50% høyere mcap enn all krypto samlet, personlig mener jeg det er en feilprising av krypto og at krypto på litt sikt skal mye opp.
Krypto er kommet for å bli ja. Men det er samtidig et brutalt marked. Er det kun btc man har så er det jo muligens bare å hodle, selv om jeg peronlig tror ikke btc bare vil vokse opp i himmelen til evig tid. men mange altcoins detter jo fort 90-99,99% før bearmarkedet er over.
Eller når man snakker om å vokse til himmels så har vel forsåvidt Btc gjort det.
Gå fra en brøkdel av én cent til flere tusen dollar. Viss ikke det er å vokse til himmels så vet ikke jeg.
Det er brutale svingninger uten tvil, og jeg må innrømme jeg aldri hadde trodd altcoins skulle bli verd så mye.
Her er Cardano / Bitcoin paret de siste årene f.eks
Ja det er ikke akkurat sovemedisin mår man er tungt investert i disse prosjektene
Det er så mye penger som “flyter” rundt i markedet nå som skal finne ett sted å vokse. Btc på disse nivåene er ett godt alternativ for mange. Altcoins må man velge med omhu, Cardano blir bra, de tar den tiden det tar for å levere ett godt sluttprodukt. Cash is not king på litt sikt
Må de på selgeren?
Ville vært spesielt om ett statsoverhode har like god kontroll på økonomien som en 5 åring med frie tøyler foran godteriskranken, men det er ingenting som overrasker meg mer. Men beholdningen deres er jo relativt beskjeden da det daglig trades i tosifret milliard dollar klassen, så det merkes nok ikke på kursen
Nei, selvfølgelig ikke.
Hvorfor mener du det er en selvfølge?
“Kredittvurderingsbyrået Fitch’s har også nedgradert El Salvador til en CCC-rangering, et nivå omtalt som «skrot» blant investorer, og som gjør ny kapitalinnhenting i markedet vanskelig.”
Bullflagg som tegnes nå?
Er ikke det mest vanlig i en opptrend?
Er vel dette det er snakk om. Tipper det er fullflagg ja - en side av meg tror bunnen er nådd, men trengs kanskje en ekstremwick får at alle de store skal få lastet opp ferdig.
Ser den på fire timers chartet den jeg mener. Et større bullflagg. Jeg trodde bullflagg var bullflagg og bearflagg var bearflagg uansett hvilken trend man var i. Men nå ble jeg usikker. Du mener det?
OK jeg ser egentlig bare på daily candles. Personlig tror jeg på videre ned siden vi har brutt ned gjennom gulvet på den store formasjonen
Det begynner å bli få halmstrå å klamre seg til ja.
Blir kursen etablert under 29k nå så blir nok neste uke veldig rød.
Potensiell Ohs ses på lavere timeframes (2t/4t) ved brudd opp nå snart og cmegap 35.5. Moro å se etter punkter oppover til en forandring
Edit: Det ble brudd opp og target 35.5-37 for de som trader