Som en ser er det ikke noen enormt viktig ting, men det er en stund siden man fikk denne 20/100 crossoveren på 4H chartet
Fremstår rimelig gjennommanipulert akkurat nå, idiotiske bevegelser.
Og hva slags MONSTER likvidering av longs var det som skjedde 1. juni?
Med det økonomiske landskapet vi befinner oss i om dagen så er det bare å ta seg en bolle og holde ut
Vi nærmer oss 11,000 med stormskritt. Trodde ikke vi skulle komme dit før noen år, men akkurat nå ser det ut til at vi allerede kan få dette i år om det fortsetter slik.
Var ikke med i 2018? Er akkurat samme regla som skjer nå. Spørsmålet denne gangen er hvor høyt den går i 2025. Før den tid skal vi ha fall fra ATH på 80-90%.
Tipper bunnen er på 12k. Kjøper ikke før vi kommer rundt der.
Det sier du nå, men nå vi er på 40k tallet først så kommer du til å tro at bull market er tilbake, bunnen er inne, bitcoin til 100k osv osv, så da blir du og de fleste andre utålmodig og kjøper. Da starter reisen ned til 10-12k, som jeg også mener er en potensiell bunn. Problemet er bare at ferden dit er langt mindre lineær enn du tror.
Tro meg, jeg kjøper aldri på hype lengre. Vil ikke være exit liquidity eller bagholder. Jeg kjøper når vi er 3x sist bunn og venter til neste halvering.
Enig, tror selv dette er bare begynnelsen av en lang bunn. Tror vi skal krabbe på disse nivåer lenge. Tipper det blir en del tokens/blokkkjeder som dør og en del merger framover.
Hva er meningen med den?
Weekly RSI på tidenes laveste forresten…
Perma bull innlegg om at det snur snart hele veien? Bortsett fra noen som våger stå i mot selv om det ikke gjør en veldig populær
Gi ett lite hint når du er bull igjen holmes, har sett ut som du her den siste sansen i orden på når det snur
Fremhever du meg som permabull? Som var ute fra 47k til 39k og ute fra 39k til 29k og ute fra 30k til nå? Long term er jeg bull ja. Bitcoin er supreme form for penger. Det printes ikke 24/7 som fiat. Vil være en bra investering for alle som har kjøpt på litt sikt. Men at noe er bra betyr jo ikke at folk ikke skal ta penger av bordet når alle er euforiske. Jeg har alltid sitert Buffet. Be fearful when others are greedy og greedy when others are fearful. Jeg gearer ikke så dette har fungert bra for meg.
Vil ikke si jeg har hatt uflaks med tradingen min heller akkurat med tusenvis av prosent avkastning fortsatt.
Men du har nå aldri vært upopulær hos meg. Jeg har alltid vært glad for motstridene synspunkt. Jeg tror ikke du er så upopulær som du tror.
Da er vi to, men lettere å si nå enn da BTC var på 60 Siden det nå er akseptert. I det store bildet helt som før, bare lavere relative topper ved hver halvering. Ser dog ut til at etterfølgende nedgang er like brutal som før. Så spørsmålet blir om BTC går mot å ikke gå i pluss like mye etter hver halvering, eller om dette var et engangstilfelle.
Skal dog sies at negative utsagn tas mye bedre imot her enn i aksjetrådene.
Yup ^^ Trodde det da