Hva tenker folk er det en Dead Cat Bounce før videre nedgang?
Små bevegelser på ±20% er vanskelige å forutsi, men de store linjene peker på videre nedgang dette året og potensielt neste, men som vi vet kommer det rally og nedturer hele veien dit. Å spå de bevegelsene synes i hvert fall for meg umulig.
Har selv vært frem og tilbake de siste dagene. Men nå sier magefølelsen at vi er på en bunn eller veldig nærme.
Tenkte å holde meg ute av markedet til vi nådde 2017-ath. Men vanskelig å si om den skal så langt ned
- Man skal ikke operere med gut feeling, mulig tar helt feil men har på følelsen at vi skal krabbe sidelengs en stund.
- Husker ifjor at det var en oppsving i juni for så å ta en nedtur igjen i juli pga. at mange i USA betaler skatt den måneden.
- Men generelt tenker at det blir en langvarig bunn, time will tell satse på at man får lastet opp litt til billig penge en stund framvover .
Mitt råd i Bitcoin er å se ca. 4 år tilbake i stedet for 1 år for å se på tilsvarende situasjon, justert for syklusen.
Mange års kryptoerfaring, kombinert med TA, frykt-indeks og magefølelse skal man ikke kimse av har jeg funnet ut
Og bare fordi jeg kjøper. Så betyr det ikke at jeg holder til evig tid.
Sikkert mange som har tapt mye og sitter i disse dager og skal lære seg å short-selge for å tjene inn igjen det tapte. Så et rally oppover er nok ikke usannsynlig.
Ser ut som Celcius har endel bitcoins og det virker osm man prøver å presse dem til margincall.
De måtte dytte 1500 BTC inn for å ikke bli Margincallet tidligere idag.
Merker at jeg egentlig ikke tror på saylor heller når han sier at den må ned til 3500 USD før de har problem. Virker som markedet virkelig jakter på aktører som er giret nå.
Hva blir bunnen i 2022?
- $21 000
- $20 000
- $19 000
- $18 000
- $17 000
- $16 000
- $15 000
- $14 000
- $13 000
- $12 000
- $11 000
- $10 000
- $9 000
- $8 000
- $7 000
- $6 000
- $5 000
- $4 000
- $3 000
- $2 000
- $1 000
- $0
0 stemmegivere
Jepp, big time - og det er jo enormt bra for Bitcoin, for det vil bli satt en skikkelig bunn.
Når 30k først røyk, så var det mer eller mindre gitt at hele gapet 20-30 ville bli fylt.
Helt enig.
Markedet absorberte de 80k BTCene til Luna.
Saylor og MAS har 140k ish. usikker hvor mye Celcius har. Men er definitivt penger i å presse ned prisen.
Det klarer FED helt på egenhånd med sin pengepolitikk
Nå var kursen ett øre fra ordren min gikk gjennom. Typisk! (Derivat)
Edit: Der gikk den gjennom. Nå er det bare ETH som også må knekes enda 4 kroner ned. Der ligger den største ordren min. Går for 1/3 bitcoin og 2/3 eth nå. Kursen på derivatet var 1001 og Bitcoin lå på 21750.
Fant et gammelt monopol spill på loftet, kan man kjøpe bitcoin for de pengene der ?
Fiat penger er monopolpenger går i/tilnærmet 0 til slutt…
Den følelsen…