Nå ser ikke jeg på teknisk signaler som fundamentalt, men det er ingen tvil om chartet i seg selv er negativt nå. Det bør også være korrigeringsklart. Men vi har hatt slike nedganger som dette mange mange ganger før også. Så i bitcoin er dette helt normalt. Man trenger ikke kjøpe enda, men jeg er sånn at jeg tenker at nå har jeg spart meg for all denne nedgangen og da må jeg bare kjøpe inn igjen så jeg ikke står på perrongen når det snur opp. Det er det alle sier: “Du må ikke selge for da rekker du ikke kjøpe inn igjen”. Vel, jeg solgte og kjøpte inn igjen så jeg er med når det snur. Det er kanskje vanskelig å gjøre, men pleier å være lukrativt i Bitcoin.
Eth er faktisk 75% rabatt fra toppen.
Men det er den første dobbeltoppen i macro perspektiv så er litt defensiniv med inngangen ennå her, kan fort bli overasket av marked makers. De har en tendens til å “renske” markedet fra vi som er småsparere
Han har et gigantisk børslistet software selskap som eier hele beholdningen av bitcoin, så han har et stort ansvar ovenfor sine investorer. Så han kan ikke bare lyve. Da ville SEC buret han inne. Dette er ikke noe å lyve om heller. Han er smart og har lang erfaring, det er helt åpenbart at han har planlagt for et worst case scenario
Fordi ledere av børsnoterte selskaper lyger jo aldri om hvordan det står til med selskapet
Se denne, her får dere svaret i stedet for å spekulere:
A nothing burger
Kan noen forklare hvilke fundamentale årsaker som tilsier at Bitcoin skal ha verdi i det hele tatt?
Hva er forventet fremtidig inntjening f.eks?
Tulipanløk ble i det minste til vakre blomster
Jada, jeg skriver dette for å provosere. Blir morsommere svar på den måten
Bitcoin er fundamentalt magi
En digital råvare, en valuta, en ytterst og totalt begrenset ressurs som finnes i hele verden, men eies av noen ytterst få heldiggriser
Sitat Morti - sitat slutt
Dette kan du egentlig si om en 1000-lapp også. Ingenting som tilsier at den papirbiten er verd noe mer enn en halv side i seoghør💸
Hvem som helst kan lage coins.
En 1000 lapp har garantert verdi av den norske stat.
Man kunne reise til Oslo på hest før i tida. Hesten var til og med levende. Skulle du liksom kunne stole på et rundt hjul??? Hvem som helst kan lage et hjul…
Vis oss da
Bitcoin er digital eiendom. Minst 160 millioner mennesker eier bitcoin - spredt over hele verden. Smmenligne med norske tusenlapper er tøys.
- Norway Market Capitalization accounted for 437.138 USD bn in Apr 2022, compared with a percentage of 472.930 USD bn in the previous month
Bitcoin Market Cap is at a current level of 597.86B , up from 590.40B yesterday and down from 672.71B one year ago.
Definitivt ingen verdi
$11,000
Enn så lenge.
Man måtte betale over 1 årslønn pr tulipanløk. Jeg tror Btc er en tilsvarende boble.
Jeg tror du tar helt feil - men det er selvfølgelig helt i orden
Den tusenlappen får du kjøpt en såkalt krone-is for om noen år.
Artig nok var ikke tulipanmanien helt som mange tror heller
Merker meg at verdien måles i USD.