Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Husker da alle lastet ned en haug med både musikk og film etter Internett kom, selv om det var ulovlig. Det lastes fremdeles ned verden over selv om det er forsøkt stoppet. Så kom streaming tjenester osv og tilpasset seg det digitale skiftet og gjorde dette behovet lovlig og tilgjengelig for alle i ordnede former, gjennom forskjellige plattformer. Samme skjer jo nå, mens nå blir det myndighetene /bankene osv som river seg i håret og lurer på hvordan de i all verden skal kunne komme ut av dette på en god måte før det er for sent?!

4 Likes

Funfact, jeg var en skikkelig svæær pirat. i Likhet med mange andre nordmenn fordi det var lovlig her.

Ca samtlige jeg pirata med har nå omtrent sluttet fordi lovlig tilgang via streaming er blitt så sykt enkelt og billig.

Hvem hadde trodd at bra tilbud og tjenester dreper dårlig pirat tilbud.

9 Likes

Som en klokke :slight_smile:

1 Like

2 Likes

Hahaha nå er det påan igjen

Påan igjen

Påan igjen

Nå er det påan igjen

Dipp=? :stuck_out_tongue:

Ser ikke slik ut akkurat nå. Jeg tror den går opp igjen i den horisontale rangen.

3 Likes

Neida :blush:

Hvordan ser det ut teknisk her nå? Har den ikke brutt tidl motstand på 40-41.000? Ser lyst ut?:slight_smile:

Siden vi har endel gode TA folk her inne.

Noen av dere som har lyst på en fast spalte i kryptoguiden hvor det gjøres litt ukentlig TA på uken som var og uken som kommer?

Send meg gjerne PM .

1 Like

Spalten kan gjernes skrives under psynonym.

Satte higher high på månedlig i går, så ja, det ser meget bra ut, og går bitcoin går resten :champagne:

4 Likes
3 Likes

Spennende å se om den bryter opp eller om den fortsetter i samme rangen

2 Likes

Sier det samme som for et par mnd’er siden. Det beste for bitcoin, og krypto generelt, på lang sikt er at bitcoin etablerer et solid støttenivå på 30-40k. Det vil gi et mye sunnere videre bullmarket og ikke minst mindre nedside i neste bearmarket. Holder vi denne rangen de neste månedene, vil det være såpass mange institusjoner og rikinger som kjøper seg inn at r/r på lang sikt i mine øyne vil være meget god.

4 Likes

3 Likes

Oioioi, dette er superbullish bitcoin, men superbearish altcoins. Når markedet får fordøyd dette, kan vi se en stor sell-off av altcoins inn i bitcoin.

https://www.sec.gov/news/public-statement/gensler-aspen-security-forum-2021-08-03

Personlig tror jeg det bare er en del av prosessen fra

"first they ignore you

then they laugh at you

then they fight you

then you win"

Vi er et sted mellom fight og win.

2 Likes

Men her er det åpenbart forskjell på bitcoin og altcoins.

1 Like

“investor protection” virker å være hovedpoenget hans for regulering, etter mitt syn er det et litt tynt argument. Hadde tatt han mer seriøst hadde han også tatt for seg noen av fordelene med krypto.

1 Like