Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Japp, er et problem at det er såpass store forskjeller fra 2017-2018-perioden til 2021-2022 perioden.

Den største forskjellen er at vi fikk en ekstra higher high, som vanligvis ikke skjer etter at den topper ut såpass. Men da er spørsmålet, var første topp eller andre topp den “ekte” toppen?

Bunnen sist gang var ca. akkurat et år etter toppen, altså ved jul/nyttår året etter toppen. I år er da spørsmålet om det skjedde ved mai (første topp) eller kommer ved jul/nyttår(andre topp). Om andre topp er “mønsteret” forsåvidt relativt intakt, men det gjenstår å se. En bunn rundt 8-10k rundt 01.10.2022-01.01.2023 en gang ville “bekreftet” mønsteret i det minste, og historisk sett burde være en god inngang for en midtsyklustrade.

Bør være topp 2 det, ville definert det som en oppovertrend om du hadde fjernet historikken fra desember og til i dag

Det er en oppovertrend :slight_smile: Husk at dette er opp over 1000% fra apr 2017 til i dag ^^

tja, dette er en nedovertreng om du ser på Weekly. På månedschartet er det fortsatt en evig opptrend men.

1 Like

Det kommer det til å være i mange år enda :wink:

1 Like

Satser på at det kommer noe mer funksjonelt en bitcoin å tar over den trenden :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mer funksjonelt finnes allerede, men det er ikke det som kommer til å dra den oppover i årene som kommer, dette er diskutert opp i mente så den lar jeg ligge :sweat_smile: de beste alternativene (desentraliserte med limited supply) vil bli forsøkt bekjempet av sentrale krefter, men så lenge de fucker folk flest som de alltid har gjort så er det en kamp de kommer til å fortsette å tape

1 Like

Fin Dragonfly Doji på daily. Første vi har sett siden vi nådde 20 tallet kom på siste candle.

2 Likes

4 Likes

100 dager i range fra 18-25K

1 Like
3 Likes

Er vi nær bunnen?

5 Likes

Dette ser teknisk meget bra ut. Sterk positivt trend.

Ser ut til å flate ut litt?

Ja, du ser det du vil se du Holmes.

Sa den som akkurat skrev at bitcoin er i en stigende trend.

7 Likes

Kommer en dipp til før jul, da er det bare å laste opp det man tør

Hv forteller deg det? Ikke at jeg er uenig, men bare nysjerrig om det er gjetning eller basert på noe

Ingen som vet, ei heller jeg. Men jeg tror det er eneste som kan snu trenden, en skikkelig kort men intens dipp, slik at det psykologisk blir enklere for de som sitter på gjerdet og handle. I tillegg tror jeg det er begrenset hvor mye mer renten “kan” settes opp, så jeg tror også det vil snu inn på nyåret. Det er vel bare basert på alt man leser og får med seg fra forskjellige kilder.

1 Like

Ikke vet jeg. Men Bitcoin har korrelert alt for mye med risky aksjer. Kan tyde på at «feil folk» foreløpig sitter med mye.
Turen over til «safe H» kan ta tid.
Bitcoin har tross alt noen av egenskapene mange ønsker. Spesielt med tanke på CBDC og ikke-inflarorisk.

1 Like