Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Hva skjedde i dag?

Tror bare det er det at stochastic rsi har divergence og folk har sett på det en stund. Så luktet det vel oppgang på Nasdaq etter det kom tall på nedgang i inflasjonen.

Nei nå tror jeg du kanskje hintet til at Sam Bankman Fried ble arrestert :grin:

Hehe nei var et åpent spørsmål

Ok jeg ser for meg oppgang nå i to-tre uker frem til dødskrysset skjer. Så en kraftig wick eller to ned da for å skremme før vi raskt fortsetter oppgangen til 30k i første omgang.

Divergence i stochastic rsi er et tegn på reversal. Den har vi sett nå en liten stund. Så oppgangen nå bekrefter reversalen syns jeg. Så nå er sjansen størst for videre oppgang kortsiktig.

Noe optimistiske targets for før dødskrysset kan godt være 22400 eller 25400 som er 200 ema på daily og weekly.

Vi hadde akkurat høyeste close på 4h chartet siden fallet.

1 Like

Svei noen shorts den der

4 Likes

image

8 Likes

bilde

6 Likes

Når du ikke har all verden kunnskap om noe så er det bedre å lytte til andre

2 Likes

Akkurat det jeg gjør :blush:

5 Likes

5 Likes

Kryssposter fra bjørnetråden, da jeg endte opp med å bli litt off-topic der.

Som folk skjønner oppleves det av meg som å “bli flådd” når det ikke er maksgrense på gebyret. Jeg trenger fortsatt å undersøke hva gebyrene blir totalt hos utenlanske selskaper. Men jeg kom til å tenke på noe.

Dersom man bruker egen wallet til å oppbevare bitcoin, er det da noe som hindrer oss i å kjøpe og selge bitcoin direkte mellom hverandre uten å bruke en “børs”? I så fall, er det noen som kjenner til noen forum/nettsider hvor privatpersoner som ønsker å kjøpe/selge bitcoin direkte fra hverandre kan komme i kontakt?

Eventuelt, hvilke av de utenlanske kryprobørsene som anses som “seriøse” og “trygge” er billigst på gebyrer (inkludert gebyr for veksling)? For at de skal være aktuelle for meg, må de tilby overføring til egen wallet også. Blir vel gebyr på det også …

2 Likes

Løfter restene av juleølet i en skål fra moderatorkontoret. :beer:

Jeg har ikke tradet på over et år så har ikke supergod innsikt i aktørene må jeg innrømme

Folk som har spesielle behov får jo gjerne spesiell service og betingelser og da

https://ycharts.com/indicators/bitcoin_average_transaction_fee

2 Likes
1 Like

Nå er straks skattesalget over :slightly_smiling_face:

Og jeg som hadde inntrykk av at de fleste med bitcoin lurte seg unna å melde det på selvangivelsen. :innocent: Edit: Men kanskje folk flest blir litt flinkere til å ta det med på selvangivelsen når det er snakk om tap.

3 Likes