Ja jeg fikk et Bitcoin spørsmål jeg ikke kunne svare på idéen var hvis hele kloden blacket ut en periode.
@Martins har mest erfaring med at hele kloden blacker ut. Jeg tror i scenarier hvor hele kloden blacker ut går inn i samme kategori som hva som skjer hvis det blir atomkrig. Da er vi døde likevel, så det er ikke så interessant.
Jeg trodde ikke det skulle så mye til for å få satellittene ut av spill
Internett ble faktisk laget av militæret i USA for å ha noe som tålte et atomangrep… BTC bygger på internett, så det blacker ikke ut uten videre.
Finnes det noe som ikke blir påvirket dersom internet blir borte et års tid?
Ville vært mer bekymret for registrert eierskap av aksjer som bare eksisterer i noen få databaser. Samme med de kronene du har på konto.
Ville heller være opptatt av diversifisering til hagle og hermetikk i et sånt tilfelle.
Kan trygt si det ja!
Nye ceo i Binance er medlem i World Economic Forum?
Alle disse databasene finnes det papir print av og off line bacup av som lagres i brann og EMP sikkre rom. Finansielle regulerte systemer i de fleste vestlige land opererer også med lagring av disse dataene på ulike lokasjoner.
Jeg har fortsatt ikke truffet noen som har papir print av, og lagrer crypto walletten sin i EMP sikkre rom på forskjellige lokasjoner.
Fikk varsel om at bitcoin bikket 38k nå må ha vært i et par sekunder bare
kraken var oppe på 38190 og lager confirmation candle nå. Blir bra om neste 4 timers candle stopper på over 38k.
Den er seig den 38 grensa! Spennende å se om den klarer å etablere seg over der nå!
Kan vel egentlig best tegnes slik. Da må vi stenge over 37.700.
Kursmål ca 40.400,-. Så profittaking på 39.998 da. Går dette i boks flytter jeg over fra Nordnet til firi da. I to omganger slik at jeg har penger å handle for til enhver tid. Tenker vel at bankoverføring er best på 6 siffrete beløp. Ser alternativ er Vipps, men der er det vel gebyrer.
morti, har brukt firi litt, anbefaler å ta bankoverføring. Så lurt å sette over en sum så man har litt stående der om man skal plukke mer på røde dager. Fikk spørsmål når jeg overførte hvor midlene kom fra og måtte dokumentere det, greit nok det og fint at de faktisk følger opp det de er pålagt. anbefales å bruke firi. spreaden kan tidvis være litt stor, men varierende så bare følge med å bruke avansert handel så får man handlet til ganske nær reel pris i markedet + gebyret da som er ganske lavt egentlig men utgjør litt når man handler for 6 siffret osv…
Der stikker vi!!!
bitcoin tror jeg vil øke mye innen april
De fleste som vet hva de gjør har backup av cryptoen sin gravert i stål:
Trua er der