Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Streken er fortsatt aktuell. Retestet den og spratt opp igjen :heart_eyes:

Hahaha! Du har vært stille helt siden vi traff bunnen nå. Da sa du den skulle ned. Har det vært kjekt å se at bitcoin ble forårets beste asset class? Og leder soleklart til nå i år også? :innocent: :stuck_out_tongue:

Boom! fear greed index nede i 75 allerede og vi er nesten oppe på toppen igjen

2 Likes

Får håpe på konsolidering frem til og gjerne litt over halving, så vi får ett litt mer solid fundament for oppgang Edit: andre halvdel

Har en litt sånn nummen følelse til hele denne bitcoinoppturen. Burde vel sikkert giret og stått på, men har omtrent ikke klart å gjette en eneste bevegelse rett.

1 Like


Blir tung å dra ned denne nå ser det ut som, men de prøver…

Over 70 000! Må feires med :tada::balloon::beer:

3 Likes

Sykt! :tada::beers:

Noen som har noen tanker rundt når en evt topp for denne “syklusen/bullrunet” kan være? Tenker kanskje at den kan komme raskere enn folk forventer, siden alle dipper har blitt front-runned, ny ATH før halving, stor etterspørsel etc.:thinking:

Nov 2022 Cycle low to New ATH 470 days
Dec 2018 Cycle low to New ATH 715 days
Jan 2015 Cycle low to New ATH 771 days

Tror toppen blir rundt 250k, men frem til det blir det nok volatilt :sweat_smile:

3 Likes

Trodde tidligere at toppen ville være juli til desember 2025. Men hvis vi ikke får en korreksjon på minst 30% før sommeren så tror jeg toppen kan komme så tidlig som desember i år.

Denne lille korreksjonen fra 68 til 62 var ikke noe annet enn en vanlig tirsdag i et bullrun.

2 Likes

Tipper 16-170.000. Da kommer maset on strømforbruket tilbake…

Skal den veldig mye høyere tror jeg det må gå veldig fort.

1 Like

Den kriger seg oppover :muscle::muscle::raised_hands::rocket:

2 Likes

Noen som prøver seg med aksje-proxyer? Jeg kjører litt coinbase for å beholde pengene på zero-konto. Men her også vurdert microstrategy… ETH og BTC får man ikke kjøpt på zerokonto…

Ingen garanti for at de oppfører seg som BTC, mn vil tippe stor korrelasjon.

Ekte krypto er best. Mye lavere skatt og mye mer likviditet vil jeg tro.

1 Like

Ja, men da får jeg et gap på 2-3 år hvor jeg ikke får avkastning på pengene, tror ikke det lønner seg for meg…

I hvert fall ikke med BTC, muligens med annen krypto…

Såppass ja

Klarer jo ikke time BTC 100%, og å bare sitte stille i båten klarer jeg ikke, og tror jeg ikke vil ikke gi veldig mye mer enn 100% pr 4 år lenger…

1 Like

Liker strategien til MicroStrategy. Kunne tenkt meg den.

2 Likes

Lurer på om det er litt sent med den i denne syklusen. De har alerede kjørt en emisjon for å kjøpe mer BTC, noe som betyr at de vurderer kursen over underliggende. Tror ikke man får mye mer enn BTC utviklingen, Tror jeg vil vente til neste bearmarket med den. (Selv om man ser galskap av og til). De kjører flere emisjoner om kursen fortsetter. På den annen side sementerer de noe av overprisingen ved å bytte den ut med BTC. Som gjør at den kan vokse videre…

I Bearmarket tror «alle» de vil gå konk, så da kan man gjøre kupp…

Coinbase er et spill på hele kryptosektoren, ikke bare BTC. Men Coinbase har kanskje egentlig høyere risiko…

Fra CNBC i dag. Gøy å høre på et geni :star_struck:

Han har kjøpt mesteparten i helgene…Ikke derfor han er et geni, men det ble diskutert litt tidligere og her sier han det.

3 Likes