De hadde et stort lager og sopte inn fra minere, men har lite igjen ifølge kilder jeg stoler på. Så får du gjerne overbevise meg om noe annet. Og verdens største miner kjøper Bitcoin nå. Så da selger ikke de noe heller.
Ett kjapt søk gir 400000BTC. Ikke 50 x60000 i hvert fall. Men jeg vet ikke…
Hva betydning har det egentlig hva de har igjen? Regner med de klarer å kjøpe Bitcoin nøyaktig like enkelt som oss andre, så de tilpasser vel størrelsen på «lageret» etter etterspørselen?
Det har mye å si fordi kjøp der ikke flytter kursen på samme måte. Supply crunch
Hvorfor tror du det?
Trump taps pro-Bitcoin Scott Bessent as Treasury secretary
Kjipt
Må være kjipt, men nesten så man begynner å lure på om det er sant. 8000 Btc var vel verdt rett over 800 000 usd i 2013.
Hvor gått hadde man passet på sin egen hardisk/lage en backup i 2013 om den var verdt flere millioner Det hadde gitt mer mening om den ble rotet bort når Btc var totalt verdiløst.
Der røyk 55 000 Bitcoin til
https://x.com/saylor/status/1861033309934862601?s=46
Bare å telle nå. Jeg antar OTC deskene har 55 000 igjen nå
Dette er andre gang du kommer med antatte tall for OTC tilgjengelighet uten kilder. Selv om andre her påstår at tallet nok er mye høyere enn du påstår (også uten kilder forresten).
I følge disse er OTC balanse mye høyere enn 60 000 som du sa for tre dager siden, heller 400 000 minimum:
I tillegg skal balansen være økende:
Jeg rettet tallet til 110 000 som var det kilden min sa. Og som du ser bruker jeg ord som antar. Så jeg vet jo ikke.
Denne gjengen her har ganske god innsikt og de tror 110 000.
Jeg antar forskjellen er med og uten lag.
Da minerne fortsatt solgte var det ikke noe problem for OTC deskene å fylle på, men når de største minerne slutter å selge og begynner å kjøpe, i tillegg til å beholde alle nye Bitcoins selv, ja da skjer det ting. For hvor skal de kunne kjøpe seg huundretusenvis av Bitcoin da? Det mines bare 450 Bitcoins i døgnet.
Det er ikke noe problem å source bitcoin. På hvert nivå finnes det selgere. Er ikke vits å snakke om “supply shock”.
Hvis alle får diaré samtidig så går det tomt for papir i butikkene!
Har vel ikke sååå mye å bety da om minerne selger eller ikke?
Eller bare bare. 450 Btc per døgn er jo ganske mye penger da
Er vel greit med likviditet på selgersiden av folk som tar gevinst etter en 50-100% opptur foreløpig
Lang hylle med varebeholdning på det chartet her
https://x.com/JoinAutopilot_/status/1861101509720596933
Funker å gjøre det motsatte av hva Cramer sier👍