Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Hvor går veien videre etter 100?

Ca der ja i logaritmisk chart :dart:

Ett år (± 3mnd) etter valget er toppen statistisk

3 Likes

6 Likes

100k!!

1 Like

Ka-ching!

1 Like

Grattis folkens :slight_smile: Neste stopp: 1 mill.

9 Likes

Kurs nå er 102 608. Første target check :white_check_mark:

3 Likes

For over 3 uker siden skrev jeg dette.

Resultat nå:

Påstanden min holder vann enda :grin: Og pausen er unnagjort :sunglasses:

3 Likes

Vi får se om prediksjonene blir like gode rundt toppen :slight_smile: Lett å ha rett i et bull marked om man er bull ^^ Men klarer man faktisk å selge når støtten man følger brytes eller teorien ikke stemmer lengre? Jeg klarer aldri det i hvert fall når det handler om mye penger. :slight_smile: Men virker som du har klart det bra hittil ^^

Husker du samtalene våre da jeg kjøpte på bunn nede på 19500 og 16600? Da gjaldt det hvor mange dager det pleier å gå fra toppen til bunnen. Og du ventet på dine sedvanlige 90% nedgang, mens jeg sa nedgangen ble mindre og mindre for hver syklus og derfor gikk jeg inn der jeg gjorde. Jeg ropte at bunnen var inne, mens du snakket om langt ned. Måtte vente til halveringen hehe. Da var vi på ATH.

Så mye snakket jeg og deg om dette med syklusene at jeg tror jeg kan utrope meg selv til vinner av den diskusjonen nå. Nå har jeg snakket om forskjellige motstandsnivåer som 102 500, 110-115 000 og 156 000.

Men de nivåene jeg har tenkt å selge på er 178000 og 555000. Så må man ta inn over seg det det tekniske sier. Ting kan endre seg og historien er ingen fasit for fremtiden. Og da ser jeg bare på lange timeframes. Så jeg har ikke tenkt å selge på topp nå heller.

Alltid sagt at jeg er flink til å kjøpe på bunn, men sliter med å selge meg ut på toppen. Det har vært sånn helt siden Funcom dagene.

5 Likes

Kan Bitcoin gjøre det samme som i 2013? Det er noen tegn til det.

1 Like

Er egentlig klar til å lette meg litt nå her et sted men må nesten vente til nyttår for å ikke pådra meg mer skatt for 2024

Det er ikke det beste grunnlaget for å gjøre tradingbeslutninger. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Samme her🤣

Der har man hvorfor man ikke skal sitte med overdreven giring, rene flash crashet.

3 Likes

(den) Dagens tipz:

7 Likes

1 Like

Ble bra trøkk i BTC siste timen.

Inflasjonstall fra USA, trigget gull litt også. Det var vel en lite bekreftelse på at vi ikke går rett ned i 2%. Selv om BTC er litt selektiv mhp når den velger å lytte til triggere.

Enkelt budskap :sunglasses:

6 Likes