Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Bitcoin hadde sin høyeste daily close ever i går. Bull!

3 Likes

https://www.vaneck.com/us/en/blogs/digital-assets/matthew-sigel-vanecks-10-crypto-predictions-for-2025/

2 Likes

BlackRock et av verdens mest innflytelsesrike selskap innen finans og kom ut 12.des og anbefaler 1 til 2 % i bitcoin. 1 til 2 % høres kansje ikkje så mykje ut men det er det.

So how can investors think about a bitcoin allocation? Bitcoin cannot be compared to traditional assets. But from a portfolio construction perspective, the “magnificent 7” group of mostly mega-cap tech stocks is a useful starting point. Those stocks represent single portfolio holdings that account for a comparatively large share of portfolio risk, as with bitcoin. In a traditional portfolio with a mix of 60% stocks and 40% bonds, those seven stocks each account for, on average, about the same share of overall portfolio risk as a 1-2% allocation to bitcoin. We think that’s a reasonable range for a bitcoin exposure. Why not more? Going beyond that would sharply increase bitcoin’s share of the overall portfolio risk. See the chart.

https://www.blackrock.com/institutions/en-zz/insights/portfolio-design/sizing-bitcoin-in-portfolios

3 Likes

Stenger kursen her på søndag så forteller disse wickene at alle forsøk på å selge kursen ned raskt blir kjøpt opp igjen. I tillegg får vi all time high close på weekly. Bull!

2 Likes

Når det først er candlesticks du refererer til her så skal jo ikke en “evening doji star” være bullish. Den skal komme på en kurstopp. Doji`n er bullish dersom den kommer på en kursbunn.

Må bare pressisere at jeg er superbullish på krypto, men forventer en liten dip på en del coins også.

Flere Wicker på rad på weekly forteller meg at det kjøpes opp på hvert forsøk å selge kursen ned. Det er bull i min bok. Fordi det forteller en større historie enn en enkelt candlestick

image
Her er flere weekly-wicker på toppen i 2021 før nedturen startet.

Men ja jeg verken tror eller har posisjonert meg for at bullmarkedet er over, bare så det er sagt.

Nettopp. Nå er det Wicker på undersiden…

Ahh, kun oversiden da ja.

1 Like

Nå er det bare på undersiden. Ser bra ut. Ligger og pløyer gjennom akkurat nå. Er mye liquidations om vi passerer 105 000 :rocket::rocket:

1 Like
5 Likes

“The stock-to-flow model says it’s going to be at over $800,000 by the end of next year,” Boring added, which would give bitcoin a market capitalization of around $15 trillion, up from $2 trillion currently.

1 Like

Bull

1 Like

Jeg tror at bitcoin kommer til å fortsette oppover og nå 400.000 dollar per bitcoin, kanskje 500.000. Det kommer til å vare evig. Det har blitt for stort til at du kan slakte det, sier Ager-Hanssen.

1 Like

Week close på 104 427
Ny ATH 106 533

Bra start på uken. Så får me sjå hva skjer når markede virkelig åpner.

image

4 Likes

Da ønsker vi Bitcoins tredje supply sjokk velkommen! :sunglasses:

4 Likes

Hva skjer nå:thinking::thinking:

Selv har jeg kjøpt noen MSTR aksjer på denne dumpen. Litt krusninger må vi nok tåle på vei oppover.

1 Like

Ned og sidelengs til over jul, opp når Donald “pro crypto” Trump nærmer seg overtakelse :thinking:

Noen som har Info og Interrresse i Marathon Digital.(MARA)
Jeg kom over denne for noen dager siden og har selvfølgeligt Investert her. Trudde det var noe MSTR men litt billigere siden jeg liker volum. Men sitter nå og lurer på hva jeg har kjøpt. Mining er no spennende det også :blush: