De er lik MSTR ved at de har begynt å utstede konvertible obligasjoner for å kjøpe bitcoin. Men de har kun ca 10 % av det antallet MSTR har.
De er egentlig et BTC-mining selskap, mens MSTR egentlig er et softwareselskap.
De er lik MSTR ved at de har begynt å utstede konvertible obligasjoner for å kjøpe bitcoin. Men de har kun ca 10 % av det antallet MSTR har.
De er egentlig et BTC-mining selskap, mens MSTR egentlig er et softwareselskap.
Spennende og se hvor langt vi skal ned, har egentlig nok BTC, men det blir nok mer kjøp skulle vi havne på de nivåene.
Jeg tror vi snur her, men er enig i at det fortsatt er bull om vi går helt ned på 70-tallet.
Fin mulighet for påfyll i Microstrategy også tror jeg. Ned 25% siste tiden.
Hoy
Nokken som vet hvor man kan kjøpe Neptune Digital Assests corp (Npptf) Jeg har dnb og der dukker dei ikke opp. Ser att på nordnet so er det mulight å hente ticker men står lite om dei.
Ta kontakt med DNB markets så kan det hende de ordner det for deg. Har gjort det en del ganger med litt ukjente aksjer.
https://www.dn.no/marked/robert-nass-mitt-null-scenario-for-bitcoin-er-utsatt-en-god-del/2-1-1758439
Det kan jo være han får rett til slutt. Om vi lever lenge nok til å se det er en annen sak…
Boom! Snart ikke mer å få under 100k
Jøss Jenssen har kursmål på 180 000 i 2025 og mitt target er 178 000
Professoren som mener bitcoin ikke har noen bruksverdi, bør stikke hodet ut av Oslo-bobla og lese bl.a. Check Your Financial Privilege av Alex Gladstein.
Så fall ned til 76k er lite sannsynlig mener du?
Nei den faren er ikke over. Må følge med på stoch RSI på weekly og 2 ukers.
Artig å se at de som liksom skal forstå seg på dette så godt at de stiller til intervju i avisa, hverken forstår Bitcoin eller MSTR.
Nå var det jo ikke lenge etter innlegget i 2017 det kollapset da. Så sånn sett fikk han «rett». Men han trodde kanskje alt var over da.
Nå ser vi jo eksempelvis «Fartcoin» har en mcap 1,5B USD, så vi kan med andre ord ikke utelukke at noe lignende skjer igjen
Det er like sikkert at det blir krakk i hver syklus som at det går opp etter hver halvering. Men krakket går som regel til rundt forrige topp-punkt, og bitcoin er ikke så langt over ~64k enda. Forventer ikke at dette er toppen, det hadde blitt veldig labert. Hadde Bitcoin falt til ~64k nå ville modellene ha brutt sammen. Timingen for neste topp har jeg ikke sett på på en stund, men det er vel fortsatt litt tid igjen av Bull runnet. Skal nok opp en del til, men vi får sjå. Jeg tror jo modellen vil bryte sammen innen 2-3 sykluser, men det er jo bare en liten teori, ikke nødvendigvis noe å tro på. Denne gangen tror jeg 180k er helt innafor å forvente.
Helt perfekt, da er det lenge igjen av denne syklusen