Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Er det noen her som har en såkalt «Lycky Miner» ? Er dette tull ? Kan noen gi en enkel forklaring ? :blush:

Slik?

Ja, noe slikt.

En kompis har en. Tok lang tid før den kom og fikk den koblet opp. Virket bra en stund, men står nå avslått hver gang jeg er der. Mener det var noe feil med den, men mulig han bare fikk strømregningen :slight_smile:

1 Like

Disse er mer for å introdusere folk til hvordan Bitcoin fungerer. Enn til å faktisk mine bitcoin.
Du har like stor mulighet til å tjene penger på Lotto som dette her. Men det er en morsom måte å introdusere folk til Bitcoin og dens teknologi. Morsom gave f.eks

1 Like

En kompis og jeg kjøpte en Bitmain Antminer S9 (14 TH/s) i 2017, med et strømforbruk på 1372 W, og minet i en pool. Vi fikk rundt 0,023 BTC per måned, som den gang tilsvarte ca. 2000 NOK med daværende kurs. Imidlertid ble strømforbruket dyrt, og ikke minst var støyen en betydelig utfordring.

Siden den gang har Bitcoin gjennomgått to halveringer, noe som ytterligere har redusert belønningen for mining. Bitcoin Halving: What It Is and Why It Matters for Crypto Investors

2 Likes

Boom! :rocket::rocket: Nå stikker vi

6 Likes

Var en kort Boom :rocket: Så blir spennende og se hvor langt ned den skal.

Typisk kryptospike for å renske leverage. Kan forvente at det vil bli jobbet helt likt nedover og

1 Like

Jeg tenker den bare skal lage en høyere bunn før vi prøver på 103 000. Som jo er akkurat 500 dollar over det jeg tidligere omtalte som første motstands nivå.

3 Likes

Bitcointelegrafen: USA snuser på massivt bitcoin-salg før Trump tar overEn amerikansk domstol har godkjent et potensielt salg av 69 370 bitcoin fra Silk Road-saken. Verdt over 6,5 milliarder dollar med dagens kurs.

Er ikke mange dagene til Trump tar over.

1 Like

Ja de selger jo stålet som Biden kjøpte inn for å bygge muren. Heldigvis stod Maga kjøpere klare og kjøpte det meste uten at Biden skjønte det.

Jeg overfører penger i tilfelle et slikt salg kommer. Så jeg tror det kanskje stemmer…

På samme måte tror jeg Maga og andre står klar til å sope inn de Bitcoinene. Så når meldingen kommer om at Blackrock f.eks. selger alle Bitcoins tilbake til staten (etter Trump innsettes) for samme pris de kjøpte for så går kursen til Himmels and beond.

1 Like

Det er også min plan, gjør Firi konto klar for handel :blush::blush:

1 Like

Det er jo ingen som kommer til å dumpe noe som helst enda, men det er viktig å skape en illusjon av det, funker like bra. Akkurat som tryllekunstnere er “magiske”

1 Like

Det var mange grønne
Kjøp kjøp kjøp.

Hva tenker dere om BTC nå fremover? Ser litt svak ut teknisk kanskje?

Vi går inn i siste året av bullrun. Det beste året :rocket::sunglasses:

2 Likes

I aksjemarkedet dobler man pengene hvert 7,2 år. I Bitcoin dobler du flere ganger hvert 4. år.

Med rentesrenteffekten kan du pensjonere deg veldig fort :sunglasses:

3 Likes

BTC ser ut til å bryte ned

Ned å teste bruddstedet?

ukeschart

1 Like

Solid gap ned til forrige ATH for å si det forsiktig.