Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Blir spennende med weekly close for BTC nå! Stenger vi over 60k er det ny ATH på weekly. Ligner veldig på 2017 dette, som flere har nevnt.

1 Like

Men de tilbyr vel ikke futures - hovedpoenget mitt er at store mengder med penger kan gå inn i futures, som kan benyttes til å manipulere prisen på den underliggende valutaen bitcoin. Jeg tenker først og fremst på institusjoner ikek privatpersoner; banker spesielt, som tross alt er tjent med å beholde sin posisjon.

Er uansett enig i at ETFene gjør krypto mer legitimt, og vil få en del penger inn i markedet.

Spørsmålet er mer om det skal ned en del før det går opp.

5 Likes

Close over 60k i dag = weekly ATH

Blir spennende å følge med om det holder :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 Likes

Haha hvor forbanna blir en del av sånn ta?


Verste er at det er nettopp dette som kommer til å skje. Bitcoin kommer til å fly til himmelen, og så krasje i 2022.

1 Like

Mange forventer et krasj etter Q4, men hva om det ikke kommer? Bitcoin har en tendens til å overraske :sweat_smile:

4 Likes

Meget godt innlegg: https://www.nationalaffairs.com/publications/detail/bitcoin-and-the-us-fiscal-reckoning

3 Likes

Hva om bitcoin overrasker med å krakke nå med en dobbel topp fordi alle planlegger å selge før Q4 er over.

2 Likes

Hvis dette stemmer, vil jeg si det er ganske sannsynlig med en heftig likvidering ned til 52-53k ila de neste par dagene. Sentimentet nå er uansett altfor bullish.

2 Likes

Nei sentimentet kan ikke være for bullsh nei, vi har en plan å følge før BTC når 100k :sweat_smile:

Jeg har hvertfall lagt inn en stor kjøpsordre på 52k for å snipe et eventuelt likvideringscrash.

2 Likes

Vi har en del potensielle triggere i Q4 også:

  • Flere land gjør bitcoin til legal tender (Brasil først ut?)
  • Bitcoin ETF legitimerer Bitcoin som investering for flere (kanskje også spotbasert ETF kommer)
  • Flere selskap annonserer at de har kjøpt bitcoin (earnings season soon)
  • Flere land annonserer at de har kjøpt bitcoin (kanskje mindre sannsynlig, da de har lite å tjene på å annonsere dette mens de stacker)
  • ?

En eller flere av disse kan fort dra oss langt forbi ATH++.

4 Likes

bilde

Tar gjerne en repeat av 2013 eller 2017.

8 Likes

Blir overasket om vi ikke ser ATH snart

3 Likes

Weekly ath med ok margin satt

6 Likes

Ny europeisk BTC EFT på gang:

New Bitcoin ETF Launched for European Investors - Crypto Briefing

2 Likes

Kan absolutt leve med en uskyldig likvidering til kun 59k

Er det i dag SEC skal godta/avslå Proshares sin etf for btc-usd i USA?

The SEC could decide as early as Monday to allow American ETFs to hold Bitcoin ([BTC-USD]futures, making it easier for small investors to gain exposure to the cryptocurrency. The agency is facing a Monday deadline to decide whether to approve or deny a filing by ProShares to launch a ProShares Bitcoin Futures ETF. Several other ETF firms have also filed to launch similar funds and will be watching closely to see whether regulators green light ProShares’ plan.

Etter en så sterk weekly close ser jeg for meg denne utviklingen framover…

5 Likes