Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Jeg er helt uenig at dette kan kalles noe annet enn trolling, men jeg har aldri skjønt meg på mennesker som uten kunnskap erklærer sin kompetanse gjennom bastante spørsmål. Hva gjelder hva som skjer i 2140 når bitcoin egentlig skal stoppe på 21 millioner er jo noe som kan diskuteres, for uansett om miningen stopper eller ei vil det være tilnærmet irrelevant da halveringen på bitcoin kan sammenlignes med halveringstiden på radioaktive stoffer. Hvis bitcoin ikke stopper i 2140 så vil det uansett på grunn av halveringene som skjer hvert fjerde år kun bli produsert 2.91e^-9 bitcoin per block som igjen halveres i 2144. Dette er per block så totalt per år (144 blokker per dag x 365 = 52,650) utgjør det - 2,91 e^-9 x 52,650=0.0001532 bitcoins i året.

Jeg er på forumet for å lære, men det er døvt å måtte lese seg igjennom all den hodeløse trollingen.

7 Likes

Dette tror jeg er 99% av grunnen. Selvfølgelig er det mange som er truet av krypto. Eventuelt kan oppfinneren/oppfinnerne ha noe ruskete rulleblad og derfor ikke ville forbinde negativitet til oppfinnelsen.

Det tror jeg også. Ville ikke ha overrasket meg om personen faktisk er sporet opp i all hemmelig og drept.

2 Likes

BTC bikket ATH!

4 Likes

ALL TIME HIGH! :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Du skylder meg en iskald cola :wink:

2 Likes

greit,du satte det nærmeste jeg tror vi kommer idag når det kommer til et matematisk oversikt på prisingen av Bitcoin,-og så tenker jeg at jeg gir meg for idag,takk og ha en god dag videre.

1 Like

Let the FOMO commence

1 Like
3 Likes

Wohoo :rocket: :rocket:

3 Likes

Gratulerer til alle hodlere! :muscle:
Det er nå moroa starter!

4 Likes

Okei. Nok skåling og spruting med champagne nå.
Nå blir det fokus på rotasjon tilbake i altcoins og gevinstsikring i påvente av neste bullmarket.

Nei, kan vente til i morra.
Nå blir det lille-onsdag! :champagne: :beers:

Teknisk skal den vel 20-30k opp på en sånn bevegelse? Hvorfor selge akkurat når det ser best ut teknisk? :stuck_out_tongue:

2 Likes

“hvorfor vil ikke de egentlige kreatørene av bitcoin stå frem?”

Mitt tips er at personen ikke lenger er blant oss (RIP Hal Finney)

Folk ser og føler inflasjonen nå. Vil sitte mye lengre inne å selge Bitcoin nå, for folk flest, enn i Mars/april

1 Like

Jeg tror heller rotasjon til bitcoin bare såvidt har begynt

6 Likes

Når ser man normalt rotasjon fra BTC til alt? (historisk sett)

Alts er fellen her. Var sånn jeg tapte 90% etter at bitcoin tradesene gikk bra i 2017/2018.
Alts følger bitcoin og vil falle enda hardere enn bitcoin gjør fra toppen. De vil være litt i usyklus, men det store bildet er krystallklart.

Gå til cash/tether når toppen er nådd i bitcoin. Med mindre du vil ta historisk ekstremt dårlig R/R ved å gå over i alts.

1 Like