Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

var innom “coinbase” igår…men stoppet å registrere meg da de ønsket at jeg skulle “laste opp” mitt pass :thinking: skeptisk…

tenkte jeg skulle bli milliardær med denne “SHIBA INU” :sweat_smile: :rocket:

Glad du ikke kjøpte nå da? Du må vise ID i alle banker også. Ikke noe uvanlig med det.

Hehe, ja de trenger å verifisere deg. Men da er man plutselig ikke anonym lenger. Mange som har glemt det når de “glemmer” å melde krypto på skatten :stuck_out_tongue:

For å quote politiet her: “Blockchain er så fint for oss fordi alt som er gjort lagres åpent for oss til evig tid, så vi har ikke dårlig tid, men kan ta oss god tid på å følge opp kriminalitet.”

5 Likes

At man må vise hvem man er er bare med å legitimere Crypto og platformen man skal handle på. Ingen grunn til å være skeptisk her :slight_smile:

oi… hehe,-likegreit å ikke kjøpe den da :grinning_face_with_smiling_eyes:

hva feiler Musk idag??

har allerede 3 andre steder jeg har bank og aksjer,-blir så mye rot…og så er det nok best for meg å holde meg til “vanlige” aksjer da jeg er tidligere rammet av spillegalskap (Lotto osv…)

1 Like

Høres smart ut det, effekten av å bare høre om vinnerne og ikke taperne er 10x så sterk i krypto. Det finnes ingen rask vei til rikdom, oddsen er aldri i din favør, spesielt ikke som uerfaren i krypto. :slight_smile: Der blir man spist levende.

2 Likes

Enig med Martins, crypto kan være høyrisikosport. Hvis du tidligere har vært tilbøyelig til å være spillegal, så tror jeg det er best å la være.

Jeg f.eks. har kun investert penger jeg har råd til å tape, for en ting har jeg lært fra forrige bearmarked, ting går skinnsykt fort ned når først proppen blir dratt ut, uansett hvor lovende det så ut når badekaret var fullt :bath:

3 Likes

Det er hyggelige nyheter om dagen!
Til og med Kina angrer på at de bannet noe de ikke skulle ha gjort og gav USA unødvendig ledelse.

Mastercard er også med!

Hvilket land blir det neste som tar i bruk BTC?


Hvis du feks har konto hos Nordnet så kan en handle Bit og Eth omtrent som aksjer. Jeg har kjøpt og sitter. Hadde en kunnet brukt ASK hadde jeg nok trada, men om Bit halveres så sover jeg godt, har under 10% i Bit.

1 Like

mja,bitcoin har gått så mye,-så jeg kikket på denne Shibu inu ,men bare med sånn mikroskopiske penger :sweat_smile:

Jeg sa det samme sist jeg eide Bitcoin. Siden har den gått 200x. :joy:

5 Likes

jo,det har vært litt av en opptur,-hvor lenge det varer gjenstår å se :wink:

derfor hadde det kanskje vært gøy å gjordt “samme” opptur med en annen som enda er verd 0,0000054 dollar idag :sweat_smile:

Hva med å kjøpe aksjer som koster feks 10 øre per stykk? Da får du 1.000.000 aksjer for 100.000 kroner……:blush:

1 Like

Må bare velge riktig coin blant de 13 000 som finnes, så er vel forsåvidt bedre odds enn Norsk Tipping tilbyr :slightly_smiling_face:

7 Likes

jo,-har sett kanskje litt for mye på Graham Stephan sine videoer på youtube,der han ofte snakker om både bitcoin og denne Shibu Inu :grinning_face_with_smiling_eyes:

konkurstruede selskaper er såå 2009 hos meg :laughing:

been there done fnatt! :wink:

1 Like

Ny, grundig rapport om Lightning nettverket: https://static1.squarespace.com/static/60377b34e7791c1277aaae97/t/615cb9aeaab8c63e1a732771/1633466815710/The+State+of+Lightning.pdf

3 Likes

jo,det er nok ingen tvil om at land som sliter økonomisk kan gjerne vurdere å implementere krypto på sikt slik El Savadore gjør nå…

Ingen vil være først, men ingen vil være sist heller… Og lightning nettverket åpner store muligheter på det området kan du si. Og så kommer det enda flere muligheter ut fra der igjen :grinning: