Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

ok,da ser det ut som farten på transaksjonene går opp,-men så er det enda de høye transasjonskostnadene(mye å lese :sweat_smile:)

Det hele greiene ser ut til å være en “beta”-versjon av et potensiellt finansiellt system.

Forstår du hva betydningen av onchain fee betyr på det chartet?

Hvor mye tror du det koster å overføre bitcoin med lightning?


Også onchain fees har jo vært moderate lenge nå, sammenligner godt med bankpriser

Transaksjonene med Lightning er tilnærmet nada. Send en melding om du vil ha en referral på coinbase. Syns du bare skal kjøpe satoshis for litt av porteføljen din, det er en fantastisk teknologi med et veldig interessant miljø. Lettere å lese seg opp når du har eierinteresser.

…sitter å leser et feferat om “Lightning” på 60 sider,og folk sier det er så lett…hadde vært greit om DnB en dag kunne la oss teste ut og kjøpe noen,sånn bare for gøy.

Går det an å kjøpe Shibu Inu via Nordnet?..eller er det bare NFT greier?

En av utviklerne.

Dette blir bare for dumt.

Fornuftig, skulle de gjort for lengst. Har du lest historien bak?

Det var nye fakter!

Når @pleximus83 begynner å snuse på memecoins betyr det at:

  • Bullmarkedet er over
  • Bullmarkedet er i gang
  • Pleximus snart er en ihuga kryptoentusiast
  • Pleximus går på en smell

0 stemmegivere

2 Likes

Jeg savner valget «Pleximus går på en smell» :wink::upside_down_face:

3 Likes

Fikset!

3 Likes

for å si det slik…

hadde jeg blitt “styrt-rik”(tolk det som man vil)…eventuellt blitt mangemillionær utav å kjøpe “digitale”-mynter…det er liksom ikke det samme som det å bygge opp verdier utav to tomme hender…sånn,helt alene på egenhånd med aksjeinvesteringer,-liker heller å ha noe “håndfast”,-“HODL” er for digitalt for meg.

Det er litt stas hvis når vi f.eks. hadde kjørt forbi Herøya,og sett industriområdet til Yara ,da kan jeg si,"Det der er jeg med-eier i " :wink:

2 Likes

Nå DET er humor Vargemund :wink: :sweat_smile: :rofl:

Sånn kan man tenke dersom man er grunder og er med å bygge opp et selskap. Er man investor så er det vel hipp som happ om man tjener f.eks 10 mill på å kjøpe aksjer i et selskap, shorte aksjer, kjøpe krypto, derivater eller hva det måtte være.

1 Like

mja,å bygge opp et selskap fra grunn av,kan være en fantastisk reise…

Men når en sitter på en drøm,om å bli økonomisk uavhengig,og faktisk klarer å få en fot innenfor sine villeste drømmer,er noe helt utroligt det også,-spesiellt for en småsparer,-for “Ingen” av oss tror på noe stor suksess når en først starter,-man skal alldri undervurdere hva en kan bli utav det man i starten hadde tenkt seg… :wink:

1 Like

Jepp. Alvdal fortjener ikke bedre for å være ærlig.

Følg med…:fire:

Hittil hadde du vært ned over 10% :stuck_out_tongue: Som sagt, man blir spist levende hehe. Var vel noen andre som kjøpte?

1 Like

3 Likes