Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Ja, det fårn si. Mot 34k?

Merkelig at ikke flere ser Bitcoin som en trygg(ere) havn når myndigheter stanser transaksjoner, fryser kontoer osv, og også i forhold til krisen i Ukraina. Selv om makrobildet peker nedover.

2 Likes

Makro bestemmer nok først og fremst. Ikke sikkert vi har et spesielt godt år forran oss. Hvorfor kan ikke alle bare være venner??

2 Likes

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du skrev :sweat_smile:

10 000 bitcoins omsatt på kraken så langt i dag. Det er mye. Hvis ikke krig får Bitcoin lavere, hva skal til?

Bitcoin opp. Gull ned.
:slight_smile:

4 Likes

ATH volum på BTC i dag ryktes det. Imponerende, men fortsatt mange som roper om bull trap, men håper på full recovery for både crypto og aksjer. Da bør det være et ganske euforisk run som kommer fremover. Ville trådd veldig varsomt likevel til det er noen klarhet.

2 Likes

Russere med utenlandske konti som omplasserer midler før det er for sent…?

4 Likes

Det er ikke umulig. Det kan være en faktor, men markedene var jo oversolgt så det sang og mye tydet jo på at det skal opp, og krigen vil jo ha liten reel effekt på for eksempel tech aksjer, så det kan bare være en lettelse etter sjokket, fuelet av Biden sin tale som var litt pinglete - dermed tenker folk at det ikke blir WW3 med det første… Historisk har en bunn i markedet ofte kommet før krig, og krigen har hatt liten innvirkning på markedet.

Uansett, det er jo en kjip situasjon, så ikke så mye å juble etter. Men jeg tror ikke man skal puste helt lettet ut enda når det gjelder bitcoin. Greit å trade, men tenker det er greit å være litt forsiktig foreløpig.

4 Likes
4 Likes

Noen hundre tusen dollar?

When in doubt, zoom out

4 Likes
4 Likes

Det var fake dessverre… Og nå har folk ingen måte å få tilbake pengene sine på. Baksiden av desentralisering dette.

Flere millioner donert til noen som utga seg for å være den Ukrainske regjeringer.

1 Like

Jeg finner ingenting som tilsier at den opprinnelige adressen postet fra den avsjekkede kilden er scam.

Søk etter
357a3So9CbsNfBBgFYACGvxxS6tMaDoa1P

At svindlere henger seg på må man bare forvente.

5 Likes

Grunnen til droppen i kveld

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-02-25/ecb-urges-haste-on-crypto-regulation-amid-russian-sanctions

4 Likes

Dette er kanskje den siste store prøven for Krypto.

Klarer de seg regulatorisk gjennom den problemstillingen så ser jeg ikke stort flere røde flagg

7 Likes

Innsamlet over 8 mill USD til Ukraina nå, kan følges her https://ukraine-donation-tracker.surge.sh/

2 Likes

Brukbar kjepp på bitcoin nå :+1:

6 Likes

Nå tar det av her :dollar:

2 Likes