Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Fin hode skulder! Pleier ikke se så mye på formasjoner som det men den ser foreløpig gsnske clean ut…! Rett gjennom første motstand

Forventer dere mindre korrelasjon med Tech framover?

Er vel Russlands borgere som flytter pengene ut av landet :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja egentlig, men det har jeg forventet en stund :sweat_smile:

Er vel en god del som sitter hylende short i Bitcoin

3 Likes

Åja da. Gikk veldig bra to ganger. Tredje gang ble det “plutselig” krig gitt. Men mener fortsatt den skal ned til 30k nivået før skikkelig oppgang. Dog litt ukjent farvann nå…

1 Like

Er vel den mange har gått på når det gjelder leverage…! Kanskje har man startet litt forsiktig i tillegg, tjent godt, og så kliner man til på feil tidspunkt :sweat_smile:

1 Like

Litt usikker på hvilken timeframe du er i her, men monthly chart er bearish. Det vil si den indikerer en nedgang på lang sikt (kan ta mange måneder), men alle kortere timeframes er veldig bullish, weekly er siste som lagger etter men ser ut som momentum shift der nå. Såååå, tror nok sannsynligheten for at vi dipper under 40k de neste ukene er liten (ikke tatt hensyn til macro nyheter her! atomkrig er åpenbart bearish). Charten viser pullback til 42k og så videre oppgang til ca 47k. Det er det jeg ser på som en relativt stor sannsynlighet nå. Jeg har long orders på 42500 i tilfelle vi ikke kommer helt ned til 42k.

3 Likes

Weekly chart er ganske så sylfrekt nå hvis det momentumskiftet blir ferdigtegnet

Se likheten med juli/august i fjor, samt higher low

4 Likes

Hmm ikke helt enig, kortsiktig overkjøpt og stanger mot gamle motstander. Trolig ned og teste 37 tusen i løpet av mars måned om jeg skal tippe.

2 Likes

Når man zoomer ut virker den vel ikke overkjøpt?

1 Like

Blant de nye mulige sanksjonene er tiltak mot kryptovalutaer for å hindre at de økonomiske sanksjonene blir omgått.

2 Likes

Skjønner ikke hvordan det skal gjøres?

Det enkleste vil være et forbud

Hvordan?

Ser ut til at du får rett, og at den skal ned dit kanskje så tidlig som senere i dag… bare tipper da, men sannsynligheten ser ganske stor ut

Håper rundt det selv😁

Ja jeg håper jo på evig oppgang siden mesteparten av posisjonen min er hodl spot, men nå er alle min leverage posisjoner short.

Ja, samme her. Men har solgt unna litt for å få kjøpt litt lenger ned👌🏼

Er vell ikke uvanlig at den stiger noe i helgene :slight_smile: satser på den henter inn dagens fall + litt til :slight_smile: