Nærmer seg ja
Ser for meg ut som vi har funnet bunnen for denne gang.
Ganske enig, men tror vi skal ned å teste den en gang til (kanskje i kveld) før vi er på vei opp igjen. Lenge timeframe ser fortsatt litt luguber ut, så håper virkelig på noe gode macronyheter (slutt på krig) så vi slipper full kapitulering
Ser ut som vi kanskje kan se 32-34k, men minst 36-37k. Bare fyi, vent til downtrend er over før dere hopper inn i posisjoner. Det er en ganske hissig nedover trend nå.
En higher low på 35k muligens?
Jepp tenker det kan være en mulighet. Men holder ikke det, så er det 32800 ish som er neste stopp.
Litt rar situasjon nå siden alt avhenger av makro nyheter, og helt personlig tro jeg det blir veldig mye verre før det blir noe bedre…
Ja, det tror jeg og. Vanskelig marked å lese
Tenker også vi er nærme en bunn nå, slik jeg tolker det nå
Jeg tror dessverre ikke dette er bunnen. Isåfall trenger vi gode makronyheter. Håper jeg tar feil da
Vet ikke helt om krypto er avhengig av gode makronyheter nå. Kanskje dårlig makro heller er bullish. Det er hyperinflasjontendensee rundt om i verden og nå ser vi også at midler til oligarker blir fryst. De kan ikke bruke sine egne midler. Det er vel dette krypto er designet for.
I aksjemarkedet så er det vel omtrent bare oljerelatert som er verdt å vurdere nå.
Tror for øvrig ikke at disse kryptodonasjonene til Ukraina heller setter krypto i noe dårlig lys.
Det måtte være om myndigheter rundt om prøver å sette krypto i dårlig lys fordi russere omgår sanksjoner gjennom krypto. Tipper forsøkene kommer men ja det som skjer nå viser hvor viktig krypto er for verden.
Skal den videre ned så hvorfor ikke til 28-30k nivået?
Mulig den skal lage en siste bull trap før nye lows settes igjen
Følger gode gamle 4-årsmodellen. Skal ned til 10-20k området ila. 2022-2023 og så opp til 100k-200k ila 2025 Om det går som sist da. Var vel sommeren som dannet bunnen sist ish?
Historisk ser det ut som om man kun kjøper og holder bitcoin dersom foregående måned hadde grønn candle og selger på rød candle, er en vinnerstrategi i form av å få med en grei andel av oppturene og slippe det meste av nedturene. Synspunkt?
Ja det er nok en litt forenklet strategi som antageligvis funker. Jeg skal ikke spå en retning eller om vi har nådd bunnen eller ikke, men monthly candle ser jo ut som at bitcoin er klar for et mageplask akkurat nå, og historisk sett er monthly en sterk indikator. Forrige måned stengt på ganske negativ måte, så jeg følger egentlig den strategien der, og kommer til å selge spot nå om vi ser 40k+, fordi jeg tror det er en bull trap og en fin exit.