Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Det er ganske lav omsetning i forhold til for noen måneder siden though.

1 Like

Det er det. Tolker det som et godt tegn :wink:

Uff stigende oljepris da skal OBXen langt ned

1 Like

Fa.no har blitt så kleine på futter at de baserer hele spåvirksomheten på marginale endringer i IG Norge25 futter. Kjapt å smøre blekk, god klikkbait. Whats not to like (the tabloid is strong in this one)

1 Like

Ganske stort utfallsrom i olja syns jeg, enten opp til 78 eller ned til 62. RSI har en bearish divergens men bryter vi opp av denne trekanten her, så blir den opphevet. Kan se ut som bullflag men kommer an på hvilken vei vi bryter.

1 Like

Dæven, Oslo børs er opp. Det er oljen også. For en overraskelse! :smiley:

1 Like

Hvilke futter skal man sjekke ? (både hvilken nettside og hva som er mest relevant)

Yahoo finance appen er fin. Så kan du eventuelt legge til i egen liste.

1 Like

Vi kan jo tegne en wedge på olja også:

(Det var bare litt for fristende å tegne inn den store HS’en , litt tidlig kanskje :upside_down_face:).

3 Likes

US 10 åringen opp til 1,67

Olja i ferd med å bryte ned… litt tidlig men… :crossed_fingers:

1 Like

Fed møte, utløp kvartalsopsjoner fredag, så får man se.

1 Like

Kan sikkert starte med de store indeksene som nattarbeider for vår del.
Sjelden jeg har mye glede av det annet enn å følge med (ble med en danske og en svenske ser jeg men pytt sann) Men morro å spå sammen med finansavisen.

image
I tillegg er det greit å sjekke DJI, SPX (sp500) og IXIC (nasdaq)

15:36:29

TDN Direkt

Amerikanske råoljelagre steg med 2,4 millioner fat

De amerikanske råoljelagrene steg med 2,4 millioner fat i forrige uke til 500,8 millioner fat.

Det viser statistikk fra Det amerikanske energidepartementets statistikkfløy, EIA, onsdag.

Lagertallene fra API tirsdag kveld viste en nedgang i lagrene på 1,0 millioner fat forrige uke.

1 Like

US 10-åringen stiger videre. Nå opp til 1,7135