Der kom den på tilbud! Faktisk en høvding mindre enn The Frame i samme størrelse, det gjør valget litt enklere for min del. Nå spørs det om de slenger Q95Ten også på tilbud til uken. Skal vi si 15k? 
Dårlig gjort å poste slikt. Hadde egentlig slått fra meg å kjøpe skjerm 
Får vel ikke kjøpt den?
Nice, men kan bestilles 23.11 kl 0001 og leveres neste år?
Leveres neste år? Det står bare de ikke har den inne på lager… hvor ser du neste år? 
Heftig tilbud!
Tenker det sier litt om salget.
Ah, så ikke det. Hm… Tror jeg ringer Power på mandag og spør om de har den inne her - de hadde i allfall en utstillingsmodell 
Hoisann…! Her gjelder det å lese det med liten skrift. Ende opp med å kjøpe TV nå for så å ikke få den før uti februar muligens neste år… hva er det power driver med her egentlig 
Tror jeg bestiller en kl 0001 og trekker kjøpet om det er levering i feb.
Stakk innom Elkjøp og røsket med meg en Frame. Veldig fornøyd, både med art mode og bildekvaliteten. Jeg har dog 0.0 peiling på bildekvalitet.
Det beste er å tolke kunst med dama. Lenge siden jeg har imponert så mye. 
Ser de har gjort det med en pc skjerm jeg var klar til å trykke kjøp på også, men ser at den er forventet 8.01.21, ikke gira å vente 1.5mnd på ny skjerm akkurat. 

Litt drit med ventetid, men hallo. Er jo ikke som om man ikke har tv i mellomtiden.
Edit: Helvete, enda en modell uten koblingsboksen. 
Lang ventetid på alle de gode TV’ene… TV salget på verdensbasis har eksplodert, både Samsung/LG sliter med å levere til samtlige kjeder
Få som får det inn før sent Januar/Tidlig Feb
Såvidt jeg vet er det bare Q95T som har One-Connect boksen i Q-serien, men den er også dobbelt så dyr som Q80T… 
Eksplosiv med en så stor mengde mennesker som har reisepenger til overs og alt for mye tid hjemme
Tenker vi må bare være glade det er mat i butikkene. 
Til vanlig bruk av folk som fokuserer på innholdet man ser på og ikke nistirrer på sortnivået i stedet så er det en mer enn god nok tv og med ramme gjør den til et pent møbel i tillegg.
Jeg vil ikke bytte ut min. Men er man hifi freek skjønner jeg at det er andre kriterier som vektes høyere.
du har ikke vurdert OLED istedenfor QLED mindre ms for gaming, de ligger vell rundt 0.1 kontra 9.5ms det ene du posta hadde. ypperlige for gaming. Men gjerne det viktigste av alt, OLED produserer vesentlig mindre blått lys og LG er vell de første som nå kommer eller har kommet med “Ocular Guard certification”. Dette tatt i sammenheng med flicker rates er def noe jeg tar i betraktning ifobindelse med nytt tv kjøp. Sett fra ett helse/biohacker perspektiv. akkurat noen gode modeller har jeg ikke å gi deg da, regner med du gjerne har studert det selv.