Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

har S50 en, dama sa senest i går at det er den beste innvesteringen jeg noensinne har gjort. Og det har jeg selv sagt flere ganger. Kjøpte sånn full utskifte kit fra ebay med nye hepa filter, børster og alt av slitedeler, den har gått i 2 år nå(?) hver dag, over høye dørkarmer, den kjøre ned en “bakke” i 35% helling uten problem. den er genial. havnet på den etter å ha sett alt av tester, nå har halve slekta i forskjellige modeller. alle er fornøyd. når den ryker kjøper jeg ny på dagen. ferdig snakka. Vaske funksjonen funker helt utmerket også, den får dratt opp det værste av skit her på mørkt flisegulv med bikkjer og det som er. Den min er såpass lav at den akkurat smyger under sofaen og det må jeg si er F meg prikken over i en når du sitter i sofaen så blir det støvgugd mens enn ser tv :joy:

3 Likes

Denna rutan här, är det något att satsa på ? Är inte fetaste nörden men vill ha 65"

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/149479/samsung-65-q60t-4k-uhd-qled-smart-tv-qe65q60tau

1 Like

har denne selv. genial. Må ha meg en til, fant ut at jeg satt med rundt en 250bq3 i stua, så fikk utbedra det samt også kult og følge med på Co2 og prøve og holde den lav samt VOC. kul device laget av norsk firma

3 Likes

Yes, har vurdert OLED men rommet denne skal stå i har mange vinduer og det er praktisk talt umulig å få det helt mørkt, så jeg går for QLED pga. lysstyrken. I tillegg virker QLED panelene å ha mye mindre gjennskinn enn OLED panelene… :slight_smile:

(Det er også 10k prisforskjell mellom disse to nå som Q80Ten er på tilbud :slight_smile: )

Samsung Q80T vs. LG CX

1 Like

Jeg kjøpte først Wave, supplerte med Wave plus nå.
Gir god indikasjon på inneklima.

1 Like

ja jeg har Wave Plus også, meget fornøyd

1 Like

på med blueblockerene på kvelden da :sweat_smile: :joy:

1 Like

Er nok i situasjoner som dine at QLED kommer til sin rett ja, så vil nok ikke angre på det. OLED er definitivt best i rom med full lyskontroll.

1 Like

Usikker på når de putter det på nett, men fikk plukka med meg en LG CX 65 på Elkjøp i går til 20. usikker på om det kommer bedre tilbud, men fikk den med meg under armen, så der var et pluss.

6 Likes
3 Likes

Fikk meg en QT80 nå, levering 12.12, så de har oppdatert lager status litt

Nedsatt til 26990

Hifi klubben har samme men på lager, go figure :roll_eyes:

Der var Q95T 65" også på tilbud :slight_smile:

Plokka opp denne på morgenkvisten. Hadde Samsung HW-Q96R fra før, og denne var minst like god og litt mer punchy.

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/lydplanke/136929/jbl-bar-9-1-kanal-lydplanke-med-10-tradlos-subwoofer

3 Likes

Fristende, men jeg har innkjøpsstopp inntil det dukker opp noe jeg må ha…
Kona mene jeg ikke må ha denne😅

1 Like

Hmm… den var litt fristende! Er lei en haug av høytalere og ledninger …
liker god lyd og trøkk som holder til en god film eller fest ! Du mener denna er god nok ? :smiley:

De driver med risk justering. Du har nå betalt og bestilt en TV før Power har betalt for den ;D

1 Like

Ja, til prisen er det ikke noe tvil

2 Likes

Bestilte fra Hi-Fi klubben jeg også, forventet leveranse om 10 dager :slight_smile:

1 Like