geniaaaalt med integrated wall mount, sånn man fikk lyst å kjøpe kun for det.
Bare gå for Sonos, det funker:)
Dagens beste tilbud samlet på ett sted:
I år skulle jeg faktisk skjerpe meg å ikke kjøpe annet enn absolutt nødvendig.
Prøve således å bidra til å minke det enorme forbruket vi moderne mennesker har og plastbruken m.m.
Men sånn gikk det ikke gitt…
Samme her!
Jeg bestilte ny termostat til varmekabler bad da den vi har fusker litt.
Men så kom @Bullishproof å prakka på meg ny lydplanke. Men litt greit også, så får kona en bra pakke til Jul.
Da ble det lydplanke på meg også @Duogdu.
Neste innkjøp er ny datamus (ser på MX2 Vs MX3, førstnevnte er “litt” på tilbud), og trådløst tastatur. Hvis vet om noen av tastaturene i listen i lenken under er trådløse, si gjerne fra
Selv om det ikke er hva du spør om, kan jeg anbefale logitech sin trådløse mus. Har den selv og meget behagelig. Selv om den kalles gamingmus, så ble jeg positivt overrasket at den ikke var altfor gamingaktig i utseende.
Den er plug&play og du trenger ikke å installere ekstra software for å bruke den. Meget kjekt å kunne justere sensitivitet direkte på noen knappetrykk på toppen, iallefall når man går fra desktop på ultrawidescreen “49 tommer” og inn i software hvor ikke hele skjermen blir brukt.
For en som ikke har peiling på TV og ikke er opptatt av det skal være så fancy, er dette noe å gå for? Samsung The Frame QE55LS03T
The Frame er absolutt en kurant TV, nesten like mye et møbel som en TV
Hadde jeg ikke vært opptatt av viewing angles, refleksjoner / dimming zones etc - så ville Frame vært førstevalget (enten det, eller en CX fra LG, men igjen, det er en helt annen type TV).
Anbefaler en tur til den lokale el-butikken for å se selv. Valget ble mye enklere for egen del når jeg fikk se TVene opp mot hverandre (jeg gikk for 65" QLED Q80T).
Jeg smekket opp min Frame på fredag. Skjulte kabler i vegg og bildemodus gir en delikat følelse. Tipper bildekvaliteten er et hakk under de beste, men det bryr meg ikke, for jeg har kun èn TV hjemme.
1980 ringte og ville ha tilbake hjemmet sitt.
1 TV her også, men har vel 6 andre enheter jeg kan streame på, pc, laptop, nettbrett. Føles ikke som 1980, da hadde vi kun en svart/hvit telefunken tv.
Jada, er nok sikkert mange som har det sånn og, men @Fornybar er erkehipster. Han har nok kun en TV, that’s it. Må huske at dette er en kar som bor i et hipster kollektiv, avskyr innlagt vann og kloakk fordi det skader naturen, og driter i en kompistbinge i fellesarealet, som de da gjødsler den “reseptbelagte” hasjåkeren sin med.
Hehe ok. Litt som bestemoren min som levde uten tv hele livet, et sånt passifiserende medie ville ikke hun ha i hus.
Blakk Week begynner på mandag!
Det er faktisk cyber monday på mandag, så kanskje heller tirsdag @tusekakk ?
Hvis ingen har noen innvendinger kommer jeg til å kjøpe meg to av denne:
VA-panel er vel bob bob. Jeg kjøper bare IPS.
Er du ikke blakk før, så blakker du deg på mandagen. Dermed starter Blakk Week på mandag…
Ja, jeg måtte smile av den. Kan man selge kurtasjefritt også?