Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kaffemaskin-og-espresso/kaffetilbehor/CGWS130B/wilfa-svart-aroma-kaffekvern-cgws130b?utm_id=Pricecomparison2989_3_False&utm_medium=Pricecomparison

Om ikke man skal bruke 3000,- eller mer på en kaffekvern er dette den beste man får tak i. Nå til 799,-. Har den selv og kan varmt anbefale den :slight_smile: Jeg betalte 1400,- hos en lokal forhandler tidligere i år, og synes det var en pris som var verdt det.

Kombinert med kaffebønnene til @lassar er dette gull :slight_smile:

5 Likes

Det der er billegare enn min innpris - kjøp 2! :smile:

2 Likes

Bare å fylle lageret da :stuck_out_tongue: Evt ta en prat med leverandøren :slight_smile:

2 Likes

Jeg har de 2 Samsungene på 1440p i handlekurven enda. Tenker å vente til i morgen med å trykke kjøp i tilfelle det dukker opp noe bedre. Ligger etthvert endel handlekurver jeg må gjennom… :sweat_smile:

Ble også litt usikker på IPS og VA. Skal drive med en del videoredigering og bildebehandling på jobb og det virker som IPS er best til dette som @anon99163478 var inne på. Si fra om du kommer over noen bedre skjermer @Krafer.

Forøvrig enig angående størrelse vs. oppløsning. Det er mange faktorer som inngår i en god TV, alle egentlig viktigere enn størrelsen i mine øyne. Klarte å overtale min far i går fra å kjøpe en 75" Q70T til en 65" LG CX. Tror han blir fornøyd (og så får jeg da tilgang på en OLED hvis jeg går lei QLEDen :slight_smile: ).

2 Likes

VA har bedre svartnivå enn IPS, typisk 5000:1 vs 1000:1. VA har blackshift, mens IPS har IPS glare. VA tror jeg muligens har bittelitt mer ghosting enn IPS.

2 Likes

Ghosting er vel mest aktuelt om man skal game på skjermen? Jeg ser kontrastnivået på Samsungskjermene ligger på 3000:1 . Det bør vel være bra nok for mitt bruk? Takk for lenke :slight_smile:

2 Likes

Alt over 1000:1 er “bra nok”. :slight_smile:

2 Likes

Herlig, da går jeg for denne “pakken”:

image
image

Tror @tusekakk får rett i at jeg er blakk på mandag. I morgen skal det kjøpes ny seng og stekeovn.
Er veldig mange bra tilbud på senger her - (men jeg vet ikke hvor reelle “før” prisene er):

1 Like

Den butikken er alltid på tilbud

Ja, tenkte meg det - det er jo 50-60% rabatt på sengene - virker litt overkill? :sweat_smile:

1 Like

prisjakt historikk or gtfo når det gjelder førpriser

2 Likes

Ikke fullt så enkelt på senger - elektronikk har god track record når det gjelder priser, ser ikke så mye av senger. Får gjøre litt research i kveld. Apropos har jeg lagt merke til at ikke alt kommer inn i søk på prisjakt / prisguiden. F.eks den Samsung skjermen kommer ikke opp på BF tilbud i søk, men kommer opp om man søker på det spesifikke produktnavnet. Samme med PS4 spill som jeg fant billigere på elkjøp når Prisjakt mente det var billigst andre steder.

Kan det ha noe med annonsørsamarbeid å gjøre? :thinking:

1 Like

Jeg har seng fra bedre netter og synes den er veldig bra. Men det er sant at de alltid har tilbud, så noe fishy er det.

1 Like

Hvor får jeg kjøpt seng som er bredere enn 210? Gjerne på tilbud :stuck_out_tongue:

Kom over denne siden, de har senger på 210 på tilbud (samme har Bedre nætter)

Det er stort sett deres egne merker. Det kan godt hende at de har gjort det vanskelig å sammenligne priser.

Jeg vet i hvertfall at de betaler heftig provisjon til affiliate-partnere

1 Like

Madrasser og senger går ikke ut på dato, så kan stå på lager i flere år. Prises til la oss si 400% av kostpris. Så selv med 50% salg tjener de penger :smiley:

1 Like

Hører rykter om at det kommer tilbud på SONOS på HifKlubben… :thinking:

2 Likes

Mye mulig. Ser de har 100$ avslag på sonos.no på sub

Lurer på Philips Hue Play, er det rett frem å koble til Philips TV med Ambilight? Må vel ha bridge?
Clas har 20% på hele utvalget.