Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Bra tilbud!

3 Likes

Har siklet på Sonos One en stund – mulig det blir nå?

Meget gira på SONOS beam. Noen med gode erfaringer?

Elkjøp har 30% om du kjøper 2 hue produkter og 20% på alt av hue mener jeg på. Må ha brigde for å få full tilgang til fargeinnstillinger osv på flere av produktene

2 Likes

Jeg solgte akkurat en fordi jeg savnet sub og ikke var villig til å betale 8000,- for sonos sin.

Pass på - mye lureri med Black Friday. Her stilte jeg opp for å fornye garderoben, men hadde glemt å lese den lille skriften.

7 Likes

For en som ikke har peiling på TV; hvilken Samsung The Frame TV’er er bra og ikke? ser det finnes forskjellige typer som [QE55LS03R] , [QE55LS03T] og QE55LS03TAU. Det eneste jeg vet er at jeg vil ha 55" eller hakket mindre.

1 Like

R er 2019, T er 2020, gå for 2020 :slight_smile:

3 Likes

Jobber du fremdeles i bransjen?

Finnes bare en type Samsung Frame, men den oppdateres hvert år. Kjøp for all del årets modell! Den er en betydelig oppgradering fra fjorårets, nå med fullverdig QLED. Sjekket ikke produktnumrene du listet, men kan være enten forskjellige årsmodeller eller så har også salgsstedene noen ganger ulike modellbetegbelser på samme produkt.

1 Like

Kjøpte 19-modell 55" på salg i mars/april. Dengang sa Elkjøp-selgeren at endringen i 2020-mod bare var marginal, og uten praktisk betydning. Jeg kan selvsagt ikke bekrefte eller avkrefte det, men kan bare si at vi er veldig fornøyde med den vi har :slight_smile:

2 Likes

Jepp :slight_smile:

1 Like

Det viktigste er at dere er fornøyde! Og som jeg ofte sier, om du bytter ut en noen år gammel TV, er en ny TV nesten uansett en fantastisk oppgradering.

Men selgerne på Elkjøp kan du ikke stole på… De har ofte ikke peiling. Han vi kjøpte av hadde ikke fått med seg at årets Frame nå hadde qled … påstod hardnakket dette til jeg bad han ta en titt på esken… der stod det jaggu qled gitt :man_facepalming:t3:

6 Likes

Hold utkikk i innboksen i kveld etter et tilbud på Insidermedlemskap fra meg også :slight_smile:

5 Likes

Kanskje @anon80503862 får råd igjen :smiley:

Jula har gode tilbud på Bacho i morgen og helgen tror jeg.
De har en verktøytralle til halv pris, kr 6000 nå, et verktøysett til 800 hvor jeg tror de oppga fullpris til 2200, det er nok ikke realistisk, men 800 er billig.
Og de har en kongejekk, 3 tonn, relativt lavtbyggende og løfter høyt, ca 55 cm, normalpris 3000 nå 1790.

3 Likes

Er det Sonos Arc eller Sonos Beam som er tingen å gå for? Har en 64" tv og er ikke lydnerd, men ønsker god lyd :man_shrugging:

Jcp sa opp medlemskapet for å bruke mindre tid her. Ellers tror jeg en god del kunne tenkt seg å sponse han :see_no_evil:

4 Likes

Jeg har en 6-7 år gammel Sonos Playbar og er fortsatt veldig fornøyd. Synes lyden er god både når jeg ser på TV og når jeg hører på musikk. Supplerer med noen Sonos Play 1 på kjøkkenet og i stua, men klarte meg også i mange år uten å trenge noen flere.

Best av alt er brukervennligheten og enkelheten. Hadde Playbaren min tatt kvelden i dag hadde jeg nok kjøpt en Arc, uten at jeg har satt meg nevneverdig inn i forskjellen på Beam og Arc annet enn utseende og størrelse.