kikka litt etter Det Samsung 65-75" Tv som var mye tilbud på tidligere i uka , men er vel ikke og oppdrive en plass nå… Heller ikke den JBL 9.1 lydplanken til Elkjøp som var på tilbud … Skulle visst slått til tidligere
Det som irriterer meg er at de har lokketilbud på nett på varer som kanskje bare finnes i en butikk. Jeg kjøpte f.eks en PC på tilbud på fredag på Power. Klikk og hent. De stod det var 2 igjen på lager.
Fikk ordrebekreftelse på varen og hentemelding på lørdag. Drar inn på Power på lørdag og står 30 min i kø for å få hjelp (det stod i SMS at jeg måtte snakke med salgsavdelingen). Kommer dit og fyren sier jeg må gå i kassen.
Javel, nye 30 min i kø og jeg kommer til kassen. “Har du snakket med salgsavdelingen?” spør dama. Ja sier jeg. Hun spør hvem, og går bort og snakker med ham. Så kommer hun tilbake og sier hun må lete etter maskinen. Jeg betaler. Hun går og leter men finner ikke varen. Ber meg sette meg ned og vente. Det går nye 15 min og så sier hun at varen er utsolgt.
På dette tidspunktet begynte jeg å bli rimelig irritert og så måtte jeg inn på salgsavdelingen igjen for å finne et alternativ
Kommer tilbake til han jeg snakket med først etter nye 15 min i kø og han tilbyr meg en maskin som kostet dobbelt så mye som den jeg kjøpte. Jeg måtte bare le. Jeg sa jeg ikke var interessert i å betale dobbelt så mye som det jeg hadde betalt. Desverre fikk de ikke inn igjen PCen jeg kjøpte til prisen jeg hadde (de sa det var skjedd en feil i systemet, noe jeg ikke helt tror på), så det endte med at jeg fikk pengene igjen og gikk tomhendt hjem
Åhh fyyy… jeg hadde rabla i vinkler og gått ut med toppmodell eller håndjern tror jeg
Hehe, ja, hva skal man gjøre…
Apropos TV så kan du vurdere denne fra Sony som et alternativ ifht. Samsung QLED modellene. Lest mye bra om denne:
Alternativt ser jeg Q70T fremdeles er inne hos mange (men du får ikke FALD med modellene under Q80T):
Lurte på å gå til innkjøp av Sonos Move, men ser ut som den er utsolgt overalt nå.
Hvorfor tok du ikke imot den som kostet det dobbelte!?
Bruker Malewarebytes premium, gjør jobben og krever ingenting, maser aldri og det er viktig for meg ifht at jeg gamer en del.
Får du tilbud om Pandemrix, så bør du takke nei…
Jeg gikk for et sånt:
Men det er gave til noen som kanskje ikke synes det er så gøy. Jeg gleder meg faktisk til å prøve det
Om du ikke trenger batteridrevet kan du vurdere denne som vistnok har uovertruffen lyd og diverse - jeg kjøpte to!
Dårlig ordlagt av meg, jeg måtte selvfølgelig ha betalt det dobbelte. Derfor
Hva? Det er søren meg elendig… har selv vært innom power et par ganger i høst, bare vært rot da også. Ene gangen var det en kontakt overgang jeg ikke fant som det stod de skulle ha inne. Dama i kassa bare, finner du den ikke? Da er den sikkert stjålet… prates! Javel…
Power er elendig. Lokalt maser de om at man skal støtte butikkene, men uansett hva som er på tilbud så har de det aldri på lager - men de kan “bestille det inn”.
Vel, det kan faktisk jeg også gjøre på nettet og hente på butikken mens jeg handler mat - i stedet for å ta 2 turer til den fysiske butikken.
Merkelige greier, men du skal uansett ikke være skadelidende for deres rot. Om de har hatt flere samtaler internt og ikke funnet noe feil, og har bedt deg betalt så må de levere i henhold til inngått avtale. Dersom de ikke kan levere deg den de har solgt og tatt betaling for, må de levere en erstatningsvare som er minimum like god. De bør og gi deg en kompensasjon for tiden du kastet bort.
Jaja.
Nå funker vel dette sånn hos Power at du ikke betaler før du henter, så sånn sett har man kanskje ikke det kravet du beskriver. Men kundeopplevelsen er jo drita dårlig og da er det verd å prøve å la folk gå fra stedet uten å være forbanna
Han betalte jo i butikken, men ellers helt enig med deg.
Ja, jeg betalte før de fant ut at varen ikke var inne. Jeg mistenker de har solgt mer varer enn de hadde inne? Jeg forstår ikke hvorfor det går an i tilfelle. Systemet deres burde jo fange det opp…