Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Ah, leste feil.

Jeg hadde nok kokt solid over og lagd en scene er jeg sikker på.

Å du tror det du!
Bestilte et headset på fredag ifbm BW. Valgte pick up i butikk.
Fikk SMS lørdag kl 12:00, med beskjed om at jeg måtte komme innom butikken å betale varen innen klokken 16:00 samme dag om jeg ville ha den til BW pris. Varen skulle komme et par uker senere.
Needless to say den ordren kansellerte jeg ASAP.

2 Likes

Ja, jeg fikk det samme med skjermen jeg har bestilt der. Når jeg bestilte den, så sto det at den var forventet til lager 11.12.

Jeg fikk også sms om å betale innen lørdag, men dato for levering står fremdeles 11.12 i sms jeg har fått, mens den nå på hjemmesiden ikke står på lager før 29.01

Valgte å tolke dette som at man betaler for å få plassen i køen, blir huskestue om den mot formodning ikke skulle dukke opp!

1 Like

Kan nesten virke som de selger varen først og bestiller den inn etterpå :shushing_face:

1 Like

Vi har en lokal Power butikk, greit nok det å handle lokalt, men for meg er det tre viktige ting som gjelder når det kommer til forbruker elektronikk og hvitevarer: pris, pris og pris.
I tillegg så er det kjekt å kunne velge og vrake i produkter.
Når det kommer til reparasjon så må en oftest levere ihvertfall hvitevarer til et lokalt/regionalt serviceverksted.

Det som kan være verdt å tenke på når en kjøper hvitevarer, som er krøkkete å flytte på: er det en lokal serviceteknikker?
Her har vi en lokal som server Siemens og Bosch, derfor foretrekker jeg disse merkene når jeg kjøper nytt.
Kjøper på nett levert på døren.

3 Likes

Etter at jeg konsekvent gikk over til å kjøpe Miele på alt har jeg ikke trengt noen servicetekniker

2 Likes

Kjøpte Miele kjøleskap i 2011, gikk ikke mange månedene før det ble byttet med nytt, så det er ikke alt av Miele som holder lenge.
Men de kom to menn og bar ut og satte inn igjen, men jeg måtte jo ha kjøleskap mens jeg ventet på nytt, så jeg måtte kjøpe meg et lite reserve…

Er denne grei nok?

Kjøp Samsung QE55Q90T QLED-TV | 6 år garanti (hifiklubben.no)

Den skal være 1-2 hakk opp fra de fleste jeg har sett på, men har vurdert den de siste dagene også. Jeg har ikke spesielt høye krav, så ville helst ikke over 10 000.
Vurderer å gå opp litt i størrelse, til 65 tommer. Avstand fra tv til sofa går nok greit. Mer skeptisk til at TV-en kan bli litt vel dominerende i stua.

Kan bli denne:

Tenkt litt på og kjøpe The Frame, noen som har et bilde av denne på veggen hjemme ?

Eneste smellen jeg gikk på i dag:

Med 1000,- i Norgesenergi “rabatt” blir den jo ganske billig…

@Fornybar kjøpte seg i allefall en slik :blush:

Bare husk å skifte bort fra Norgesenergi så fort du klarer

1 Like

Indeed! :sweat_smile:

Hva er galt med norgesenergi?

@Nocturne etter å ha kastet bort halve dagen inne på Power…

200_d

:wink:

4 Likes

Dyrt. Tibber eller Los som Coop-avtale anbefales.

Netonnet :+1: Q80T Levert på døra i dag, synes det var kjapp levering tross vill Black Week uke.

1 Like

Med 1000,- i Norgesenergi “rabatt” blir den jo ganske billig…
Hvordan får man denne rabatten?