Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Hm. Det var kjapt. Min er fremdeles estimert til torsdag denne uken. Får se om det holder :sweat_smile:

1 Like

Det kommer opp en fane når du er innepå Elkjøp.no

Når det er sagt, så viser det seg at dette kanskje ikke var så lurt:

1 Like

De billigste der er ofte litt useriøse aktører og stort sett bare lokkeabbonnement som pris settes opp på etter 1mnd eller noe slikt, så man må styre med å bytte abonnement hver måned om det skal ha noe for seg… det blir gjerne mye styr…

Ingenting, utover at de betaler 1000-1500kr for å få deg som kunde samtidig som de kun selger deg strøm uten påslag ,)

Ooog de var et av selskapene som ble tatt av forbrukertilsynet fordi de hadde skitne strømavtaler med liten skrift.

Fint du fikk 1000 kri avslag for så igjen måtte betale 2000 ekstra ut vinteren. Du er vel bundet i 6 månder til Norges energi?

Så ille er det ikke :wink:

Nei, det er nok en rabatt der, men den er nok ikke så stor som det tilsynelatende kan se ut som.

@Nocturne ka du trur ? Er jo iallefall på lager da så … eller vente på nyttårs salg ? Hehe :sweat_smile:

1 Like

Hvis det ikke er krise å vente så kan det kanskje være lurt å vente til nyttårssalget. Bestemte meg for å gjøre det samme med PC kjøpet mitt.

Men det sagt så er det begrenset hvor langt ned de gidder å gå ned i pris også. Kan være lurt å sjekke hva R modellene fra i fjor går for nå, evt. gikk for på det laveste.

Samsung kommer med 21-modellene typisk rundt mars/april, så da er nok årets modeller på billigsalg igjen :blush:

Er egentlig ikke no stress … funker jo d jeg har ! Er bare det at det klør i fingra :joy:

Tror jeg venter litt og ser over jula ja :grinning:

Takk :+1:t2:

2 Likes

No problem. Sjekket litt hva R modellen ligger på, det laveste den har vært er ca. samme pris som du har på Q90T (eller samme pris som Q95T som kostet 19990 på tilbud). Det er nok et gulv her, men man kan jo alltids prute litt :sweat_smile:

1 Like

Da var første pakken kommet og den inneholdt en MX Master 3 !

image

(En av de få tingene jeg kjøpte til fullpris… :slight_smile: )

3 Likes

Jeg har fått diverse Hue belysning i hus, kult. Har ikke får bridge enda så har bare koblet opp med mobil, innfrir så langt.

1 Like

Angrer på jeg kalte det harry og jalla, det var ikke hyggelig. Har bare sett en del grelle eksempler :grimacing:
Håper du blir fornøyd :blush::+1:

4 Likes

Slapp av, jeg er ikke fornærmet😀.
Har heller ikke problem med å se at ikke alle liker eller synes det er Harry eller jalla.
Det viktigste er at kona blir fornøyd😅.

1 Like

Sistnevnte er alltid pri 1. Happy wife osv…:blush:

1 Like

Fikk bekreftet av HiFi klubben om at jeg får TVen min i morgen.
Power er noe tregere med å svare, og de kunne bare si lydplanken var “under transport”.
Regner likevel med at jeg får begge deler før helgen! Det gledes :sweat_smile: :raised_hands:

3 Likes

Bare for at folk skal være obs…ikke alle tilbud er gode tilbud.

Husk å sjekke prishistorikken når en handler, og kanskje en konkurrent eller to :slight_smile:

5 Likes

Det er vel sånn ca poenget med disse trådene vi har hvert år da :stuck_out_tongue:

1 Like

Prisjakt er gull!