Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bull & Bear-sertifikater

til hvilken pris blir du kastet ut da Kaei , for nå tror eg at eg hadde solgt :rofl:

Nei det sier de jo ingenting om. De sier bare at “Selger man seg ikke ut så vil restverdien bli utbetalt på konto om et par uker”.

Du får neppe beste kurs om du blir innløst

1 Like

ok, så bare kjøper la på nesten 400 kr. ta penga er mitt råd.

Det er dette som er problemet. Er minimalt med støtte å få når jeg blir tvunget gevinst sikring på 250+% på 2 dager.

1 Like

Det der med å tvinge folk til å selge er skikkelig råttent… Men i verste fall klarer ikke market maker å dekke opp for alle som har gevinst og da risikerer du at de går konk. Bedre med 250% i hånden enn 400% på taket? :sweat_smile:

1 Like

Ja, men det tar vekk litt vitsen med obx bear / bear olje / etc . Når en ser oppførselen der papirer går i gevinst.

kjøpte NEL x3 i dag tidlig. 23 % foreløpig. Kan den gå helt til 30? @Hocki eller @Nocturne sitter nok med fasitten. Lyst å dele den?!

Nice. Vet ikke med Noc , men jeg har ihvertfall 29 som target.

1 Like

Har du den inne?

Jepp! En av mine esg plays som jeg tror på denne og kommende uke!

1 Like

Det ser konstruktivt ut, men det er et stykke opp til trendendring på daily.
29-30? Jeg klarer ikke å ha så “langt” perspektiv kjenner jeg. En dag av gangen.
Close ut av denne trendkanalen vil være en god pekepinn.

Hvilket papir har du @kaei ?

1 Like

Har fulgt med på BEAR TSLA instrumenter i det siste.
Noen som vet hvorfor Bear TSLA X6 ikke konket i går når TSLA gikk 19,6 % ?

Noen som har vært borti at bear-sertifikater termineres pga for høy avkastning på kort tid? Ref Sertifikat som Zappa nevner her. Viss f eks Tesla plutselig skulle rase 30 % på en dag å bear x 6 = 180%.

@kaei var vel borti noe sånt

200

er bare å scrolle opp 3 ganger så står jo alt det der