Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Cannabis-selskaper - generell tråd

Jeg er helt enig og har slått fra meg det lille innfallet om å kjøpe Tilray. Fyller på i Funcom istedet :slight_smile:

Haha dyrt å ahorte tilray

Seadrill var jo billig i forhold

@Evilfreud er ikke så rart når du kikker på chartet. Hele sektoren er i sånn “Bitcoin mania” boom som vi så i krypto i fjor høst, og Tilray leder an. Når denne kræsjer blir det sinnsykt stygt. IPO var $14 dollar eller noe sånn… :roll_eyes:

tilray

Heisann Verden. Vi driter 100-0 i om Tilray er priset høyere enn Dell og er årets beste shortkandidat.

Hilsen aksjemarkedet.

Verden er gal :joy:

Det koster 500% rente å låne Tilray aksjer til short… igår var 34% av aksjene i selskapet lånt ut.

Men sikkert mye til en lavere rente? Ser den ligger 7-8 % opp i pre trade, forresten :evergreen_tree:

Edit: på tide med cannabis leaf-emoji på forumet?

Short-andelen har sunket noe pga. skvisen. Og renten på shortaksjer er satt enormt opp, så denne ballongen kan fremdeles fylles @Gostemning - men aldri om du går inn med mer enn du kan tape her!

image

Foreløbig overrasket over at ikke resten av sektoren følger Tilray ned i dag. CGC og VFF holder seg f.eks bra.
Tilray er stein i dag. :curling_stone:

Babyrage`s Strategi Guide

Den som holder seg best idag er Aurora :slight_smile:

Ser det kommer nyheter idag om at de skal noteres i USA, noe jeg kom over på twitter for noen dager siden (ref post over her). Her var vi visst ute før WallStreet :smiley:

…blir det vill kamp om det lille emisjonsvolumet? Ser at selskapet skal ha 60 prosent av emisjonsvolumet selv.

https://spotlightstockmarket.com/sv/market-overview/nyheter/nyhets-artikel?id=46710

Har gledet meg en stund til denne her :smiley: Men! syns det er veldig vanskelig å sette en pris på den :thinking: Noen som har peiling?

Se over dammen. Så er det ingen tvil om at denne kommer til å gå MYE på hype den første tiden

Noe rask link til hvor å tegne emi aksjer? Er på farten i dag :tired_face:

Lykke til med å få noen. PLanlegger å kjøpe på open ! :stuck_out_tongue:

blir sikkert opp 200% :stuck_out_tongue:

Merkelige greier… Megleren sier de ikke kan hjelpe meg med noteringen; de har ikke noe med den å gjøre. Men Nordnet logoen står jo på selve papiret der! (Jeg har nordnet)

Ikkje pes meg!!!

Ser ut som det bare er den svenske nordnetten?