Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Capsol Technologies ASA - Karbonfangst

Jeg har ikke skrevet levert, men demonstrert. Test Center Mongstad er en industriell skala test anlegg. 100x større enn capsolgo.

Ellers vant Shell cansolv kontrakten i UK, bp net zero teesside, hvor nye gass turbiner (GE) skal bygges med fangst fra Shell Cansolv/ Technip.

OK, så det er ingen som har levert teknologien. Slik jeg leser dette er alt ennå på testbasis:

Ser at bl.a. Shell også er inne på Mongstad.

Det er da faktisk mulig at Capsol er “first-of-a-kind” med å faktisk kunne levere dette. Agree to disagree er sikkert best, så slipper vi å bruke mer tid på dette :slight_smile:

1 Like

Bra fanget opp. Nesten på kanten til å føle at man har innsideinfo. Hadde aksjen vært mer likvid kunne den vært tradet… :joy: :joy: :rocket:

Rett skal være rett - Sakset den fra en annen bruker på Nordnet -

det er jo bare jeg som ikke følger med, denne ble jo meldt av capsl for 3 uker siden…

Ja det er ikke ny info

bra jeg ikke løp inn å kjøpte en trilliard aksjer da

Ja det var bra

Eller kanskje du bør det faktisk :smiley:
edit:
Postet lenken fordi jeg kan ikke minnes at det sto noe om et annet selskap i meldingen fra Capsol. Men at dette er et samarbeid med Carbon Circle på EPC gir mening.

https://www.aquilaholdings.no/portfolio

Er det noen som følger med på kjøp / salg, og som har fått med seg hvem som står for salg av poster?

Ihvertfall ikke noe bevegelser blant de 50 største

OK, retail altså

Stemmer ikke helt. Trapesa AS, med sine i underkant av 600k aksjer er den største selgeren for tiden. Stod for 13k på gårsdagens liste. Livermore Invest økte med 10k (490k til sammen).

Så det, men det er nesten ikke verdt å nevne tenkte jeg. Men sett i forhold til volum så er det kanskje det, bra du korrigerte

Klart det er verdt å nevne når det blir stilt spørsmål om hvem som står for salg av poster.

Takker for info. Alltid greit å vite mest mulig om bevegelser i aksjen.

Slik jeg ser aksjen nå er neste steg FID fra Exergi parallelt med notering på hovedlisten. Blir greit å komme inn der da det vil generere mer omsetning i aksjen.

Interessant utvikling som åpner markeder for norsk teknologi.

Det gjøres grunnleggende grep som bekrefter ett marked og en systemisk logistisk struktur. Det er bra.

2 Likes

Fint ordrebilde i dag med 57 000 kjøp og 7 000 på salg… lav motstand opp til 16,15 :slight_smile:

Ha en fin dag :slight_smile: