Tror du må gjøre opp regnskap med deg selv før du investerer @Bingo123 - leit at aksjen er illikvid tross opplistingen men når den først er det så er store utslag helt innafor,
og fall over tid normalt i venteperioder
Gjøre opp regnskap ?
Den har falt fra 25 til 10
Hva har vært smart på noe som helst måte ved å være inne her??
Jeg prøver å belyse hvor spinnville disse veddemålene på TI er
Den har falt lavere enn som så. Var flust av bunnfiske-muligheter under pandemien. Forøvrig ganske så hysterisk at den som advarer er den som kanskje lefler aller mest med høyrisiko på ukritisk vis her på TI.
Det må vel være lov å lære av egne feil og prøve advare andre. De jeg leser om som har gjort det bra på børs har ikke valgt noen av disse høyrisiko betene her
Mygger fra Norge som skal bli enorme i utlandet innen bransjer med tøff internasjonal konkurranse er ikke lurt å satse på
Det er helt ok. Ingen vits å gjøre tråden til et hausekor men hvor spinnvilt et bet er avhenger av eget regnskap.
De som har gjort det ekstremt bra har nettopp valgt slike høyrisiko aksjer, men det er jo selvsagt større risiko, så det første man bør gjøre er å lese godt om selskapene og ikke bare lese på forum. Egentlig det første du bør gjøre er å sette deg ned å finne ut hva slags investor du egentlig er og hvor stor risiko du er villig til å ta, tåler du svingninger? har du arbeidsmoral til å følge opp selskapene? Eller er du en mer type indeks investor? Denne surmulinga på alle tråder her, fungerer ikke, du må finne ut hvem du er og hva du tåler, så finner du ut hvor stor risiko du er villig til å ta.
Lite er bedre enn å lære av sine feil. Men! “Ikke følg mitt eksempel, men lytt til mine ord” har du drevet på med i flere år. Blir nærmest litt hyklersk. Og parodisk.
For å lede fokuset tilbake på aksjen så er det verdt å nevne at det er tidligere bunner som “støtter” aksjen på 9,00/9,30.
Relativt ferskt kursmål på 24 i andre enden.
For min del positiv til segmentet selv om jeg har endret tidsperspektivet noe for min del.
Vær så snill å ikke lag dette til en ny Desert Control-gruppe. Den er jeg så lei av at jeg kan ikke gå inn dit mer. Tåler dere ikke tape penger så kom dere av børs, punkt slutt.
Skal slutte svare, kjør på bingo.