Bare nevner det
Hadde en tur innom 8,74 i dag, men ikke overrasket over det. Egentlig litt imponert over hvor godt Capsol har holdt seg den siste tiden.
Spennende å se om bunnen nå er nådd
Ja har duppet under tidligere også, men aldri stengt under 9,-. Ikke siden NOTC tiden pre 2021. God støtte på 9,- blank slik jeg ser det.
https://newsweb.oslobors.no/message/640747
· United States: The Trump administration, alongside several U.S. states, is
actively promoting carbon capture and storage (CCS) deployment.
Noen som husker hvor det ble sagt at FID Stockholm Exergi skulle komme Q1 2025? Vet jeg har hørt det i en presentasjon e.l
Capsol Technologies ASA: Mandatory notification of trade - CEO buys shares in Capsol
Wendy Lam, CEO of Capsol Technologies ASA (“Capsol”), has purchased 20,785 shares in Capsol today March 17, 2025, at an average price of NOK 9.79 per share. The shares were acquired on the Oslo Stock Exchange. Following this acquisition, Lam has 58,983 shares in Capsol.
Noken som vet kven som selg? (Ikke store omsetningen)
Var en enkeltaktør som i all hovedsak stod for det forrige nedsalget. Gikk tom forrige uke.
Takk for svar
Inne igjen?
Nope, men følger med og lar meg fort friste om det oppstår et nytt nedsalg.
Ferdige nedsalg kan jo være gode anledninger for inngang - spesielt om det har pågått over lengre tid fra en enkeltaktør
Absolutt. Grådigheten som styrer i dette tilfellet. Lar meg garantert friste om det kommer et større nedsalg som viser seg vanskelig å svelge unna uten å gå ytterligere ned i kurs.
Nedsalg, mener du under 9,- ?
#Verified