Et par interessante innlegg fra Shareville. Må selvsagt taes med en klype salt
Han der skriv berre dritt om capsol
Han/hun er sur ja … men noe hen skriver viser hen egentlig har peiling. f.eks. link til italiensk konkurrent. Og at Capsol brenner cash er synnlig: f.eks. Capsol gold eller platinum sponsor på utallige konferanser, med like store (eller støre) utsilling som store konglomerater.
Sur for han ikj fekk 20% bonus. Påsto at aksjen skulle ligge på 1 kr ved nyttår. Svarer alltid negativt viss noken skriv om capsol. Kvifor følge med, el sette seg slik inn i ein aksje, når ein ikj eig noke. Eg har trua på capsol💯
Mye rare folk bak tastaturet i det ganske land
Akkurat den er tynn. Det er en gave om tidligere eiere orker å dele sine meninger om et case. Viktigere å vurdere grunner for å selge kontra å overfokusere på enkeltgrunner for å forbli investert. For å beskytte nedsiden. Bare å se på kursutviklingen. At akkurat denne personen trykker litt vel hardt på gassen er en annen sak.
Som Aaleby sa … “Må selvsagt taes med en klype salt”
Han er VELDIG sur OK … men ikke alt han skriver er dritt; og det kan være noe godt å plukke i hva han skriver for å se nærmere selv.
Jeg har en post her, men dessverre høyt snitt. Som vanlig tar ting tid, og jeg tror alt Trump gjør og står for bremser dette segmentet. Men Capsol er tilsynelatende nært sin neste FID, og det vil være selve hovedkneika de nå må over. Da går de i pluss, og aksjen vil nok reprises kraftig. Ser frem mot en oppdatering ved Q4 presentasjonen.
Hva betyr dette kommersielt for capsol? Er det FID fra holcim?
Dette tenker jeg er meget positivt og en ganske sterk bekreftelse for både Capsol som selskap og teknologien som brukes.
Not yet. Men det øker sannsynligheten kraftig for at det blir det.
Holcim blir med dette nest største aksjonær i Capsol.
“It does not take more than one FID to defend our entire mcap”.