Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circa Group AS (CIRCA)

Jag snokade runt på LinkedIn och fann detta:

(Linken er seig, men den åpner etterhvert).
Tydligen en viktig del av anläggningen som kommit igenom FAT-test, och nu är klar för leverans.

Vi burde forvente oss informasjon om hvordan anlegget skal finansieres snart nå. Blir spennende å høre. Håper dette vil løfte kursen

1 Like

Ja det spørs om de klarer å hente det de trenger til lavere eller høyere kurs enn det som er nå.Det er stor fare for at det vil bli utvanning av dagens aksjonærer,men det er lov å håpe.

Circa Group AS: Primary Insider Notice - Notification of Trade

2 Likes

Circa Group AS: Primary Insider Notice - Notification of Trade

2 Likes

Opp ~63% ja…

Hoppsan. Min taktikk at ikke kjøpe mer før det kom en avklaring om finanisering var kanskje ikke så jævla smart… Men jeg fick meg en klase aksjer på 1:67 på veien ned, direkt vid Q4an.

Ja det hjelper med litt innsidekjøp.Bare ett tidsspørsmål når denne begynner virkelig å gå.Forhåpentlig kommer det snart en avklaring på refinansieringen,fabrikken skal jo stå ferdig i løpet av sommeren så det begynner å dra seg til.

Saxo bank har økt fra 17 til 18 mill aksjerden siste uken. Hawkfish som har gått fra 2,4 mill har nå bare 289000 igjen men fortsetter nedsalget.Når han er ute så blir det kanskje slutt på salgspresset som har vart en stund nå.Blir spennende å se om de får noe midler fra EU i år.

2 Likes

Erik Berger joins Circa as interim CFO

1 Like

Denne er enten eller. Helt utrolig hvis de ikke klarer å få til finansiering på et så godt produkt.

Ja da må det være noe helt fundamentalt galt på børsen.
De har patenter,ett produkt som verden trenger og som de produserer idag i mindre skala og som de har fått forhåndsolgt 5000 tonn cyrene og en fabrikk som er under ferdigstillelse og vil stå klar til sommeren.
Dette er en nobrainer som jeg kan se.

Det er kemi. Helt ointressant før de fleste investerere. Nå er det AI og hydrogen som er inne. Det er dit pengene går, ikke til noe så usexy som løsningsmiddler.

Vi burde høre noe om finansieringen snart om ikke en ny utsettelse ligger på trappene. Kursen er latterlig lav nå, tror nok styret ønsker en høyere kurs før en emisjon.

Circa and Merck sign OEM agreement for supply and sale of Cyrene™

3 Likes

Merck er visst et veldig gammelt selskap?

1 Like

Circa publishes 2023 Annual Report

1 Like

Circa Group AS announces update on financing and key financial Q1 figures

Ja da får vi håpe at det kommer noen gode nyheter den 2 mai angående finansieringen av resolute.
Spennende fremover nå. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Virker som selskapet er opptatt av å hente minst mulig i markedet for å ivareta aksjonærverdiene, det er jo positivt. Men så er det kjipt med forsinkelser selvfølgelig, og det virker det som markedet synes også