Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circa Group AS (CIRCA)

Det er vel å ta i litt?

CIRCA GROUP AS – INVITATION TO Q3 2023 RESULTS

Q3 2023 RESULTS SHOW GOOD PROGRESS FOR CIRCA

RESULTATENE FOR Q3 2023 VISER GOD FREMGANG FOR CIRCA

Har folk tro på dette videre ?

Jeg har fortsatt troen på dette,men det har dratt ut i tid og kostnads overskridelsene har jo økt til 73M Euro for ferdigstillelse av Resolute fabrikken.
De har jo ett kjempeprodukt som verden trenger i disse grønne tider,men jeg har tatt feil før,men som sagt så syns jeg det har dratt ut i tid.

1 Like

De skulle ju ha en ny kapitalinnhenting. Noen info om denne?

Cyrene er et produkt som neppe er noen problem at få solgt, så kommer bara fabrikken igang så blir dette bra. Spørs bare hur stor utvanning det blir vid kapitalinnhenting.
Dette er aktje at ha på lang sikt. 5-10 år, eller mer. Kan bli veldig bra. Men høy risiko.

At det er førsinkelser er ganske normalt i industriprojekt. Mange tror at dette at starte og industrialiser en kemisk process er som at sette opp en pop-up frisørsallog. Det er ikke riktigt sånn…

Ja på lang sikt ingen tvil om at dette blir bra.
Sendte mail til de og spurte om dette,men det spørs om jeg får noen svar direkte på dette med finansiering.

Financial calendar

Finansiell kalender

BERTEL KARLSTEDT TO BECOME NEXT CIRCA CEO

2 Likes

Ser ut til å være en sterk ansettelse

3 Likes

Circa Group AS: Primary insider notice - Allocation of share options

Ja enig, vanskelig å se for seg (på papiret) en bedre kandidat.

yes, super ceo. jeg har ik haft tid til at læse q3 rapport endnu. Vi mangler vel stadig myndighed tilladelse til fabrikken i Frankrig…?

Slik jeg forstår det så har ikke byggingen av fabrikken startet enda. Hva som gjenstår av avklaringer er litt uklart. Kanskje noen her vet det…

Enligt det her dokumentet (som jeg ikke har kontroellert sanningshalten av) så er de igang og bygger saker. Planert oppstart Q3 2024.

De har begynt å bygge og den skulle stå ferdig sommeren 24 etter det de sa da jeg sendte mail til de.Den ville være i full produksjon i 25

1 Like

Herlig, godt å høre. Takk for info

CIRCA SIGNS MEMORANDUM OF UNDERSTANDING WITH VATASET TEOLLISUUS IN FINLAND

1 Like