Når det gjelder risiko og potensiale er nok Circio noe ganske annet enn Nano.
Hva er sammenhengen?
Han må jo snikhausse så mye han kan for å holde warrants attraktive til utløp/tegning 
Du evner ikke lese forbildet? Hint «Hvis»
Glemte du å legge til “ironivarsel” der (for de som ikke har studert casene)…
Men ønsker man å ligge på Trollmannens nivå når det gjelder haussing?
Hysterisk underpriset… Vel, det må i så fall være hvis de hadde nok penger til å gå videre i fasene alene. Den kassa er jo tom når 2026 er forbigått, neppe det beste utgangspunktet for å mene at caset har tidenes oppside når money talks.
Og du tror ikke folk vil stå i kø hvis de legger frem gode data, og hinter om partner ala Circio?
Neivel
Hard påstand følger; all biotek har basically samme oppside.
På et nivå kan den påstanden være riktig
Nei, sparegrisen har fortsatt ikke forstått at Circio ikke står og faller på en klinisk utprøving i selskapets egen regi.
Synes i det hele tatt sånne …fordi NANO-diskusjoner som @InVivo startet over her blir ganske trøttende. Særlig når det kommer fra en som for få dager siden i denne tråden hausset som verst åpenbart fordi han var inne i en daytrade
Du vet tydeligvis mer enn meg om mine egne kontobevegelser. Noe som i å for seg er bekymringsverdig!
Nyeste podden fra Radium er virkelig bra, anbefales!
Ikke minst ift argumentet om at Circio er “nøyaktig det samme” som tidligere havarerte bios på ose 
Totalt sammenlignbart case , alle sammen har jo vært løftet frem som noe som har tilført helt unike kvaliteter
Nano: “Det enkle biotechet”
Pcib: “Plattformteknologien”
Ultimo “Funker til alt”
Vaccibody “best in class på persontilpasning”
Hubro “Vi er også biotech”
Literally “har en vaksine mot alt”, intet mindre
Nano kan egentlig ikke sammenliknes med Circio, de var en one trick pony med en ferdig medisin (som tryna). De andre biotekene kan sammenliknes litt mer, men forskjellen er at teknologien til Circio faktisk er ny og nå begynner å få hype i fagmiljøene, noe vi allerede har sett to oppkjøp som følge av. Derfor er dette et litt annerledes case, og kanskje en mer reel mulighet for at vi plutselig våkner opp til et oppkjøp.
Bra podcast ja! Flere små gullkorn å ta med seg … Erik er nøktern og realistisk og snakker ikke opp casen mer han må … Dataene, potensialet mm. Snakker vel for seg …. Likte bla. Denne:
«Vi blir ikke kopiert med det første.
Jeg var i Asia forrige uke, og møtte en del selskaper der, og da det ene selskapet de sa jo også at det er de skulle gjøre en strategisk review internt, så de måtte vente noen måneder før de kunne komme tilbake til oss med mer sånn konkret forslag til hvordan vi kunne samarbeide.
Og så viste det seg at det de hadde gjort da var at de hadde prøvd å gjøre dette selv, så de hadde med seg et par av de forskerne fra labben som hadde prøvd å se om de kunne greie å lage akkurat det vi gjør sånn sirkulære produksjon uttrykk, men det hadde jo ikke virket, og da kunne jeg jo fortelle dem akkurat hva de har gjort feil, men ikke nødvendigvis løsningen.
Så da vil de gjerne diskutere mulig samarbeid»
Dammit, oralt og greier