Det største ankepunktet mot hele circio er at mye av oppgangen deres er basert på investornytt. Enormt rødt flagg for kursutviklingen.
Kjøper på 3 
Man får i disse stunder heller glede seg over #ZLNA som ser ut til å ha fått en ny vår.
Nå har det vært 6 børsdager siden emisjonen sånn cirka. Har ikke oversikt over de daglige volumene, men er vel rett rundt 30 mill. pr. dag ?
Er et anselig volum aksjer som har byttet hender siden da, må også begynne og minke på de aksjene som ble kjøpt under og rundt krona.
Noen som har de eksakte tallene ?
Edit : Ser det er 44 mill så langt i dag.
Har sagt det en stund, men oppgangen i Circio kommer til å avleire nye hyper i Zelluna og Oncoinvent.
Bussjåførene er klar over dette og begynne å ta med passasjerer
Tror du tar feil med Onco, null interesse for aksjen og altfor binært i forhold til risikoapetitten i markedet. Den diskusjonen hører dog ikke til på denne tråden, selv om du predikerer dette på alle tråder.
Risikoapetitten i markedet har økt betydelig etter himmelferden til Circio,
Bare se på Zelluna. Og jeg tror flere kommer til å følge etter hvert som bussene forlater perrongene.
Men helt greit at du tror noe annet
Synes ikke det er riktig og reklamere for andre aksjer.
Enig, se på Photocure. Plutselig ser den sterk ut og rekyl kandidat? Gledelig at norsk biotek leverer (endelig) teknologi og med til stor pasientgruppe! Teknologi i markedet er lenge siden sist fra Norge!? La dette bli trenden for norsk bioteknologi sfære. Trenger sårt flere løsninger for pasienter! Imponerende det Circio foreløpig har klart. Håper det blir suksess på alle måter. FoU i verdensklasse?
Volumet i dag 
Så lenge det er en sammenheng mtp sektor at disse aksjene ofte reagerer vekselvis så mener jeg det har en relevans.
Selv sier jeg alltid ja takk til et tips jeg kan tjener penger på
Du har et poeng, trekker min kommentar 
-Wiklund har fått opplyst at de som tok aksjer i emisjonen har solgt en del, men at majoriteten av aksjene fortsatt eies.
De fleste er imidlertid ikke synlige i aksjonærlisten, ettersom de eier aksjer via såkalte nominiee-kontoer.
Kanskje de burde lese det de skrev i morges 
Det er lite som er mer provoserende enn bladfyk.
Tar jeg feil, eller har relativ pris på TR blitt dyrere enn når kursen lå mellom NOK 13-14 ?
Det her med oppkjøp er jeg ikke sikker på hvor kommer fra. Jeg mener det hele tiden har vært intensjon å leie ut tjenester, og at prat om oppkjøp ikke har komt fra selskapet. Tenker likevel det fortsatt er reelt å sammenligne verdi av selskapet til oppkjøp av lignende selskaper.
tror rabbatten er gått fra 71% til 66, 67% ja. men volumet er jo mye høyere
Klager han om dette begge veier i artikkelen, eller bare at det er noen som påvirker på vei ned? Er jo åpenbart at noen har påvirket både på vei OG ned for min del hvertfall
Javel. Hvor langt ned på lista må vi for å finne nominee kontoer?