Fjernet en setning siden det var det eneste du hang deg opp i.
Sånn, rediger svaret ditt 
Fjernet en setning siden det var det eneste du hang deg opp i.
Sånn, rediger svaret ditt 
Hvordan var det man sperret for utlan av aksjer på IKZ konto? må sjekke hva som er status 
Ref hvem som bidrar til volumet
Har ikke fått kvalitetssikret infoen (XI)

Hvordan hadde markedet sett ut om vi hadde hatt full transparens (hvem som utfører alle enkelthandler i aksjen, hvem som skriver hva på ulike plattformer, samt hvem som kjenner og har forretningsforbindelser til hvem)?
Det hadde nok fått konsekvenser for popcornsalget 
pratet med 2 store aksjonærer i dag og de øker ganske bra 
Er jo kommet til noen nye medlemmer på tekinvestor siden den gang, men før kunne man jo faktisk se hvilken megler som handlet på børsen, det ga en god input på hva som foregikk. Dette fikk meglerhusene satt en stopper for så det ble anonymisert.
Litt offtopic men:
Det realøkonomiske innholdet er vel det som kommer dersom samaebeidet er vellykket?
Jeg er sikkert altfor preget av å ha vært aksjonær i selskapet i mange år. Lista over samarbeid er lang, og når nye dukker opp så føles det som et slag i trynet og en påminnelse om mye som har blåst opp i røyk. Hadde dessuten håp om at data fra AAV-circvec v3.2 var nok til å signere en eller flere mindre lisensavtaler (monetize technology on non-core and more comlex areas), men der er vi altså ikke enda. Mulig ASGCT 2026 løsner på den proppen i ketchup-flaska.
kanskje den faktisk closer over 8 i dag
Børs er ikke for de skvetne. Kan bare tenke meg følelsen for de som tok sviende tap i går, for så å få dagens rakett midt i fleisen. Voksenopplæring på stereoider.
Det kjentes:)
Kan det være at de som manipulerer kursen har fått litt angst? Føler med Olsen.
Må bare legge til at teknologien her har substans. Som en fin symfoni for en biologinerd
Det vil være en smule overraskende, fordi mange traderposisjoner typisk lukkes på en fredag. Men helt mulig!
Anbefaler å ikke tenke at aksjen er friskmeldt fra volatilitet, akkurat nå er den helt uavklaret, fordi den er både i opptrenden fra første emisjon, men også i nedtrenden fra ATH, den har ikke avgitt retning videre enda.
Men dette 5-6 området er et konstruktivt sted i chartet, og market cap føles ikke helt off fra sammenlignbare caser tidligere i norsk biotech
Ventet med og kjøpe Circio etter at de hadde ordnet med litt penger, ventet mao. på en emisjon hakket høyere enn forrige. Aksjen løp fra meg og tenkte at dette er typisk Biotec. Da emisjon ble meldt og aksjen falt tilbake til emi og under trodde jeg et kjøp på 9 kroner var en grei inngang. Da aksjen da falt videre ned på 5 tallet måtte jeg tenke tilbake på både Algeta og Nano hvor vi også opplevde voldsomme svingninger, bare ikke i denne farten, rett og slett for og holde humøret oppe. En blir jo litt deppa når en ser pengene flyr ut vinduet i rekordfart 
Så nå får vi se videre, teknologien virker lovende så sitter nå til vi får klarerer indikasjoner på om vi har livets rett. Har noen kroner i krigskassen klar skulle den ta seg en tur ned på 3-4-5 tallet.
320 mill omsatt i dag også, bare motsatt retning 
Greit kjøp i går da, litt fristende å ta med seg 30 % over natta også.
Så lett som bare det. 10.8 neste?
Trodde alle Circio-pengene skulle over til andre bingoteks jeg, men de er visst 10 % i minus i dag