Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Circio Holding ASA: Key information relating to potential subsequent offering

Dette er i hvert fall ikke en rednings emisjon. Spennende å se hvem som har plassert penger, og jeg tolker den egentlig litt positivt.

1 Like

Circio Holding ASA: Ex. right to participate in potential subsequent offering today

Dette synes jeg er strålende jobbet. Ukvalifisert.

5 Likes

Veldig bra, da blir det nok oppkjøp eller lisens mot LNP tech

8 Likes

Svinger mye hos Wiklund dog, bare 5mnd siden dette intervjuet https://youtu.be/WvuiOLtwzuI?si=Xf3HUG60c9aDmrKN&t=226

2 Likes

Circio Holding ASA: Mandatory notification of trade (share lending in connection with private placement)

Så aksjer til 11.8 leveres ut umiddelbart. Tipper det er noen som hiver ut alt ila dagen.
…men positiv til å få inn cash på brukbar kurs.

Du mener alle kom inn på samme tidspunkt? Er bare å stenge handelen da frem til salg av selskapet. Smarting.

Selv om dette kommer noe overraskende på, er ikke tidspunktet for emisjonen så hakkendes gale. Etter børsslutt i dag lanseres vektingen av OSEBX / OSEFX, så jeg tipper de har en tanke med at aktive fondsforvaltere skal kunne ta imot nedsalget de neste dagene. Åpner vel på 11.80 kr likevel, og reparasjonsemisjonen blir avlyst.

Circio har hentet 200 mill. – Smir mens jernet er varmt, sier Erik Digman Wiklund. | Finansavisen

4 Likes

Det der er faktisk veldig spesielt. Kan nesten klassifiseres som ett løftebrudd :man_shrugging:

3 Likes

Det er en klassisk Wiklund-spesial, han er god på å snu seg rundt der han kan.
Får håpe det samme gjelder deal-making og avtaler.

Heldigvis brukte de Pareto only - de er kjent for å ha en langsiktig aksjonærbase…

2 Likes

Spørsmålet nå er om pengene forvaltes i en sparekasse, eller om vi ila få måneder får info om et kjøp/deal på andre måter.

Bare å gunne på når man kan her!

Pengene fra den rettede emisjonen skal hovedsakelig brukes til å øke satsingen på Circios in vivo CAR-T-program.

– Det er ekstremt hot i bransjen nå, sier Wiklund.

1 Like

Hvorfor får alt dette meg til å tenke på en tomatåker i Florida? :innocent:

hvis en har lyst å kjøpe aksjer til lavere kurs en emisjon så har en mulighet nå :slight_smile: Jeg fikk kjøpt min andel og har hvis kursen går opp og ikke holder seg ned så blir det sikker rep.emisjon som jeg blir med på og :crossed_fingers:

1 Like

Jo, men mycket har också hänt i sedan dess tycker jag. Jag gillar att de passar på att ta in mer pengar till CAR-T, så detta känns positivt och smart med 200 mnNOK. Detta med CAR-T har verkligen blivit mer än ett sidoprojekt på hobbynivå för Circio :wink:

3 Likes

Wiklund ser ut som han virkelig har lært leksen at ingenting er mer flyktig enn en oppblåst market cap, og at penger skal hentes når man kan, ikke når man må.

For alt vi og alle andre vet, så knekker obligasjonsmarkedet neste uke og tar aksjemarkedet 50% ned. Da ryker kapital for høyriskaksjene først av alt.

1 Like

Noen mener kurs er oppblåst, andre mener noe annet, sånn går nå dagan…

1 Like