Bare å gunne på når man kan her!
Pengene fra den rettede emisjonen skal hovedsakelig brukes til å øke satsingen på Circios in vivo CAR-T-program.
– Det er ekstremt hot i bransjen nå, sier Wiklund.
Bare å gunne på når man kan her!
Pengene fra den rettede emisjonen skal hovedsakelig brukes til å øke satsingen på Circios in vivo CAR-T-program.
– Det er ekstremt hot i bransjen nå, sier Wiklund.
Hvorfor får alt dette meg til å tenke på en tomatåker i Florida? 
hvis en har lyst å kjøpe aksjer til lavere kurs en emisjon så har en mulighet nå
Jeg fikk kjøpt min andel og har hvis kursen går opp og ikke holder seg ned så blir det sikker rep.emisjon som jeg blir med på og 
Jo, men mycket har också hänt i sedan dess tycker jag. Jag gillar att de passar på att ta in mer pengar till CAR-T, så detta känns positivt och smart med 200 mnNOK. Detta med CAR-T har verkligen blivit mer än ett sidoprojekt på hobbynivå för Circio 
Wiklund ser ut som han virkelig har lært leksen at ingenting er mer flyktig enn en oppblåst market cap, og at penger skal hentes når man kan, ikke når man må.
For alt vi og alle andre vet, så knekker obligasjonsmarkedet neste uke og tar aksjemarkedet 50% ned. Da ryker kapital for høyriskaksjene først av alt.
Noen mener kurs er oppblåst, andre mener noe annet, sånn går nå dagan…
…eller han og styret sier bare ja takk når Pareto ringer? For det de og deres kunder ser er jo at disse aksjene lett kan flippes mye pga. indeks-oppdateringen.
At det skal “brukes på CAR-T” er i beste fall en ad-hoc merkelapp
Ingen rep emisjon på dette vel?
Hva er utvannings-prosenten for eksisterende aksjonærer?
16,9 millioner nye aksjer lagt til eksisterende 274,6 millioner. Ikke så mange altså. Problemet her er jo at det drepte etterspørselen på et tidspunkt som kunne vært veldig fint for eierne av de 274,6 millionene (som hverken er Pareto sine kunder eller sitter i Circio sitt styre)
Jeg skjønner poenget, men hvis dette gir tilgang til bedre teknologi og øker sannsynligheten for at CAR-T sporet blir noe av, kan det fort vise seg å være mer positivt enn negativt. Da blir den relativt beskjedne utvanningen mindre viktig. Jeg tviler på at de har hentet 200 millioner uten å ha tenkt seg “litt” om!
Jeg har null og niks tro på at selskapet gikk til Pareto og fortalte dem at de gjerne skulle hatt 200 millioner til nå, og at det ikke var omvendt. Tror du virkelig det?
Dette er nok et eksempel på at styret og ledelsen i dette selskapet jobber for seg selv fremfor aksjonærene i mine øyne.
Selvsagt jobber de for at Circio skal lykkes. Lykkes Circio lykkes aksjonærene. Vinn-vinn
Helt nice at det hentes penger, hadde bare håpet kunne ha blitt gjort på litt høyere kurs
Ett skritt tilbake, men det fører muligens til flere frem
Lov å bli en smule skeptisk når man har å gjøre med en CEO som fremstår vel dyktig som historieforteller.
Skal de lykkes long term og bli så verdifulle som mulig på sikt, så er det jo å hente mest mulig penger og bygge mest mulig av sin egen IP for egne penger som mulig.
Sitte og vente på at big pharma skal komme med milde gaver og upfront er jo bare et binært bet, nå holder de kontrollen selv. Og enhver avtale de kan få med big pharma blir uansett bedre hvis de kan bevise at de forhandler fra en “position of strength” istedet for at de står med luen i hånden.
Men klart, negativt akkurat nå for aksjonærer som hadde lyst til å gjøre en trade opp til 14-15 på kort sikt, det er det.
Wiklund er vel også aksjonær (rundt 5,5 mill NOK) 
Enig at litt skepsis er riktig- samt så må man hive seg rundt når man kan. Bruke momentum når det er der. Helt avgjørende for å lykkes.
Og hva har flere av styremedlemmene og ledelsen, jo de har en god del aksjer. Tror du ikke de ønsker at kursen på egne aksjer skal gå opp? At de konspirerer i å mele sin egen kake er jo en litt tøff påstand, men det er jo selvfølgelig ikke umulig.
Du, jeg er klar over at ledelsen sitter på noen få aksjer. Men de har tilnærmet null incentiver for å gjøre noen annet enn å drite fullstendig i aksjekursen i alt annet enn det veldig lange bildet.
Problemet i dette selskapet er at det ikke sitter kompetente store eiere i styret