Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Noen grunn til at den gikk ned fra 15.7 kr etter tidenes data og ikke står i 25 kroner?

1 Like

Fine tendenser, men er så glad det spiller liten trille. Sjekker kursen hver dag som sikkert de fleste, men før var det kanskje 1 gang i timen nå er det 1-2 ganger om dagen - og det er godt!

Det jeg bruker å sjekke litt for ofte egentlig er om det er nyheter kl 0700, men vet ikke hvorfor jeg ser da, hadde ikke gjort noe spesielt for meg å vite det så tidlig på dagen. Burde sikkert slutte.

Poenget mitt er, de fleste av oss er vel ute etter selve kaka, og ikke bare kakesmuler så TA, fond som kjøper/kjøper ikke, naboen snakket om noe biotek i forbifarta kanskje han kjøper, hvem vet?

Det jeg “vet” er at selskapet er i gode hender, de får jobbe med sitt og jeg venter tålmodig.

6 Likes

Offtopic-alert: Jeg liker Quartr-appen. Da får du pushvarsel ved nyheter på de selskapene du følger + transcripts og presentasjoner

9 Likes

Så en stigning fra 60 øre til rundt 13 kr definerer du som “kakesmuler”?
Ikke lett å gjøre aksjonærer i dette selskapet fornøyd…

2 Likes

Circio announces that it has completed a capital raise of approx. NOK 200 million towards its in vivo CAR-T program

1 Like

EDW er I hvertfall på hugget for å unngå en ny Atlas i fremtiden

Circio Holding ASA: Key information relating to potential subsequent offering

Dette er i hvert fall ikke en rednings emisjon. Spennende å se hvem som har plassert penger, og jeg tolker den egentlig litt positivt.

1 Like

Circio Holding ASA: Ex. right to participate in potential subsequent offering today

Dette synes jeg er strålende jobbet. Ukvalifisert.

5 Likes

Veldig bra, da blir det nok oppkjøp eller lisens mot LNP tech

8 Likes

Svinger mye hos Wiklund dog, bare 5mnd siden dette intervjuet https://youtu.be/WvuiOLtwzuI?si=Xf3HUG60c9aDmrKN&t=226

2 Likes

Circio Holding ASA: Mandatory notification of trade (share lending in connection with private placement)

Så aksjer til 11.8 leveres ut umiddelbart. Tipper det er noen som hiver ut alt ila dagen.
…men positiv til å få inn cash på brukbar kurs.

Du mener alle kom inn på samme tidspunkt? Er bare å stenge handelen da frem til salg av selskapet. Smarting.

Selv om dette kommer noe overraskende på, er ikke tidspunktet for emisjonen så hakkendes gale. Etter børsslutt i dag lanseres vektingen av OSEBX / OSEFX, så jeg tipper de har en tanke med at aktive fondsforvaltere skal kunne ta imot nedsalget de neste dagene. Åpner vel på 11.80 kr likevel, og reparasjonsemisjonen blir avlyst.

Circio har hentet 200 mill. – Smir mens jernet er varmt, sier Erik Digman Wiklund. | Finansavisen

4 Likes

Det der er faktisk veldig spesielt. Kan nesten klassifiseres som ett løftebrudd :man_shrugging:

3 Likes

Det er en klassisk Wiklund-spesial, han er god på å snu seg rundt der han kan.
Får håpe det samme gjelder deal-making og avtaler.

Heldigvis brukte de Pareto only - de er kjent for å ha en langsiktig aksjonærbase…

2 Likes

Spørsmålet nå er om pengene forvaltes i en sparekasse, eller om vi ila få måneder får info om et kjøp/deal på andre måter.