Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Tja, noen av oss gjør akkurat det…kanskje være varsom med å vøre for kategorisk på vegne av andre…

1 Like

Uansett korleis det måtte gå så blir det deilig å komme seg videre fra perioden med kapital innhenting, bare å se framover, god helg 🫃

4 Likes

Bra auksjon, handlet for 16-17 mill

image

Dæven! Nesten 2 millioner i sluttauksjonen… Jeg lukter news.

1 Like

Eller bare fond som kommer inn

2 Likes

Gjelder å følge med i timen :sweat_smile:

Ja fikk med meg denne, merkelig måte å handle så store volum på, blir det sånn når dei skal ut igjen også :thinking:

Når blir aksjene som tegnes fra warrants levert? Noen som vet? :blush:

12 juni

1 Like

Betaling 12 juni og tildeling så raskt som praktisk mulig etter det

Info er å finne her :

1 Like

Byttet fra aksjer til warrants i dag. Blir min lille skjerv til selskapet pluss noen ekstra aksjer på meg ettersom snittet lå på over 9 kroner :smiley:

Edit: Måtte overføre pengene fra Nordnet til vanlig bank for og kunne betale for de nye aksjene.

1 Like
2 Likes
    1. mai → strike annonseres
    1. juni → siste dag å selge CRNAS
    1. juni → siste dag å utøve KL 16.30
    1. juni-ish → betaling
  • Nye aksjene er tilgjengelig rundt 19 Juni

Jeg benyttet forresten anledningen i dag til å frigjøre kapital til å støtte selskapet videre! Min andel og vell så det! I utgangspunktet- Uavhengig av hvilken kurs vi har frem til 9 Juni.

Kjenner eg er lite bekymret for at selskapet ikke skal klare å reise tilstrekkelig med kapital til å komme opp i neste liga! Opp og frem! :muscle:t3:

God helg :beers:

16 Likes

Fint med helg og tenkte høre om ekspertisen her inne har noen formeninger om et tema som ble nevnt på wevcasten på torsdag:

• Single-stranded DNa

Dette ble omtalt som et hovedemne på ASGCT og CEO sa at dette var noe de også ønsket å teste ut. Og at det var noen fordeler med dette kontra double-stranded DNA, som er det “vanlige”.

Noen som kan belyse noe mer rundt dette?!

Har top 50 hatt spesielle bevegelser ?

Nei, er den vanlige tradingen

Ser på bjellesauporteføljen på finansavisen at det er en bjellesau som eg ikkje veit kven er, så har kjøpt en liten pott

Trond Roger Saksenvik

https://www.finansavisen.no/bjellesauer

2 Likes

Ble en pen liten sluttspurt på fredagsclose ut av det, så den lirket seg over 50 dagers snitt, og lagde litt pene setup på momentum som blir interessante å følge neste uke.

Både trendkanalen og det grønne båndet jeg har på min skjerm står seg fremdeles

8 Likes
6 Likes

Her er hva EDW sier om single-stranded DNA i webcasten:

• Problemet med dobbeltstrenget DNA er at det blir oppfattet av cellen, og trigger sterk immunrespons, så dette er en strategi for å gjøre DNA-responsen tryggere, og det er det mer og mer selskaper som jobber med, og singlre-stranded DNA - også vi, noe vi tester og forsøker å få til å fungere.
3 Likes