Tja, noen av oss gjør akkurat det…kanskje være varsom med å vøre for kategorisk på vegne av andre…
Uansett korleis det måtte gå så blir det deilig å komme seg videre fra perioden med kapital innhenting, bare å se framover, god helg 🫃
Bra auksjon, handlet for 16-17 mill

Dæven! Nesten 2 millioner i sluttauksjonen… Jeg lukter news.
Eller bare fond som kommer inn
Gjelder å følge med i timen 
Ja fikk med meg denne, merkelig måte å handle så store volum på, blir det sånn når dei skal ut igjen også 
Når blir aksjene som tegnes fra warrants levert? Noen som vet? 
12 juni
Betaling 12 juni og tildeling så raskt som praktisk mulig etter det
Info er å finne her :
Byttet fra aksjer til warrants i dag. Blir min lille skjerv til selskapet pluss noen ekstra aksjer på meg ettersom snittet lå på over 9 kroner 
Edit: Måtte overføre pengene fra Nordnet til vanlig bank for og kunne betale for de nye aksjene.
-
- mai → strike annonseres
-
- juni → siste dag å selge CRNAS
-
- juni → siste dag å utøve KL 16.30
-
- juni-ish → betaling
- Nye aksjene er tilgjengelig rundt 19 Juni
Jeg benyttet forresten anledningen i dag til å frigjøre kapital til å støtte selskapet videre! Min andel og vell så det! I utgangspunktet- Uavhengig av hvilken kurs vi har frem til 9 Juni.
Kjenner eg er lite bekymret for at selskapet ikke skal klare å reise tilstrekkelig med kapital til å komme opp i neste liga! Opp og frem! 
God helg 
Fint med helg og tenkte høre om ekspertisen her inne har noen formeninger om et tema som ble nevnt på wevcasten på torsdag:
- Single-stranded DNa
Dette ble omtalt som et hovedemne på ASGCT og CEO sa at dette var noe de også ønsket å teste ut. Og at det var noen fordeler med dette kontra double-stranded DNA, som er det “vanlige”.
Noen som kan belyse noe mer rundt dette?!
Har top 50 hatt spesielle bevegelser ?
Nei, er den vanlige tradingen
Ser på bjellesauporteføljen på finansavisen at det er en bjellesau som eg ikkje veit kven er, så har kjøpt en liten pott
Trond Roger Saksenvik
Ble en pen liten sluttspurt på fredagsclose ut av det, så den lirket seg over 50 dagers snitt, og lagde litt pene setup på momentum som blir interessante å følge neste uke.
Både trendkanalen og det grønne båndet jeg har på min skjerm står seg fremdeles
Her er hva EDW sier om single-stranded DNA i webcasten:
- Problemet med dobbeltstrenget DNA er at det blir oppfattet av cellen, og trigger sterk immunrespons, så dette er en strategi for å gjøre DNA-responsen tryggere, og det er det mer og mer selskaper som jobber med, og singlre-stranded DNA - også vi, noe vi tester og forsøker å få til å fungere.