MSCI innlemmelsen i dag kan brått dra kursen noe, kanskje vi ser Qube igjen på mandag? 
Info fra NS-skribent: “Jeg husker den dagen i Thor Medical. Det skjedde absolutt ingen ting. I den tiden TM ble tatt med i osebx var der en del handel.
Selv om det er en global index, er det micro med stor M. Til orientering, ikke til fasit.”
Uhm vil det si at de Warrants som ligger på vanlig aksjekonto utenfor ASK blir omgjort til aksjer som automatisk blir lagt inn på ASK konto,?
Må man isåfall ha aksjer allerede på ASK for at dette skal være tilfellet?
Jeg trodde at siden Warrants som ikke kan kjøpes på ASK som blir tegnet blir lagt til aksjekontoen utenfor ASK, altså der Warrants er.
Verdt å ha i mente - samme dag som TM ble innlemmet i MSCI kom denne meldingen:
(Thor Medical ASA – Exercise of share options and resolution to increase share capital)
“4,041,666 rights to receive shares resulting from the exercise of options have been transferred to a third party and will be sold in the market as customary for share option exercises.”
Ergo var det grei supply som skulle spyles inn i markedet - og dertilhørende liten effekt på kursen.
Når du tegner oppgir du både bankkonto pengene skal trekkes fra og VPS-konto aksjene skal settes inn på. Aldri hørt at det er annerledes for warrants. Korriger meg gjerne om jeg tar feil 
Om det finnes noen der ute som ser på Circio som oppkjøpscase så burde dei ha en god mulighet til å sikre seg store deler av selskapet vi warrenetene nå, så by på restene etter hvert. Fin måte å spare seg for mangen milliarder visst det er sånn at selskapet litt fram intim kan selges summer som tidligere har vert nevnt
Ja eg forstår at det ikkje skjer 
Tror man undervurderer aksjonærene. De som fikk gratis tegningsretter og har aksjer men har ikke penger til å tegne til 8,25, selger vel aksjer for å kjøpe billigere med warrants.
Ingen grunn til å gjøre dette så veldig vanskelig.
De som har troen på selskapet, eller har det som krydder i porteføljen, har nok gjort mye det samme. Holdt på aksjene sine til nå nylig og solgt unna litt aksjer over 8.25. Differansen mellom salgspris og 8.25 brukes til å tegne for flere aksjer via warrents. På den måte økes eksponeringen i selskapet.
Ikke noe hokus pokus eller sort magi. Men ren matematikk 
At ikke langsiktige aksjonærer gjør som @Krieghoff beskriver over, er merkelig. 5 -6 % gratis penger er mer enn du får i banken på et år
Jøss, EDW forteller at han tror det er vanskelig å hente inn særlig mer enn 150 MNOK fra aksjonærene, derfor har de gått på en ordning med garantister.
Det er det vel noen andre som har forsøkte å påstå også, men det har ikke aksjonærene på TI ville hørt noe på. Da er man trader og har uredelige hensikter.
Så hvis 1/4 av aksjonærene vil utøve sine tegningsretter sier det seg selv at 75 % av rettene er “verdiløse”. Ergo er det - fortsatt - stor sannsynlighet for at de omsettes mot 0,01 - 0,03 de siste dagene.
Selskapet får inn penger, du får eventuelt flere aksjer. Eller kan ta ut noen ører.
Skal du ha litt spenning de neste ukene så kan du jo da kjøpe noe ekstra warrents i tillegg til eurojackpot lodd 
Det blir evt langt færre aksjer og dele jackpoten på
Det var vel mye ønsketenkning her når det gjelder tegningsrettene? Utviklingen så langt at de av oss som syntes timingen her var lite klok når det gjelder tidsrom for sannsynlige nyheter og tidsrom for fastsetting av tegningskursen. Det virker som om den bidro til høyere tegningskurs enn det som det synes å være grunnlag for. Jeg tabbet meg ut ved å kjøpe nærmere 300 000 tegningsretter. Heldigvis har jeg solgt ca 70% av dem til en gjennomsnittskurs på i underkant av 50 øre. Heldigvis tabbet jeg meg ikke ut ved å selge de fleste av aksjene mine til langt under dagens kurs. Jeg solgte bare aksjer for å kjøpe tegningsretter.
Dette er profesjonelle, som går igjen i slike tilfeller uavhengig av selskap. Var garantister i Desert Control også i fjor.
Som omtrent ikke har en langsiktig trevl i kroppen. Men sikkert ok levebrød det.
De er fortsatt opptatt av å sitte igjen med mest mulig. Smøg seg fløyelsmjukt ut av DC.
Jeg synes dette avsnittet av intervjuet er ganske spesielt!
Er tydeligvis ikke så nøye med hva ting koster og hvor mange aksjer som blir trykket opp.
Hehe, “vi betaler”. Nei det er det eierne som gjør gitt. Nå eier han vel litt aksjer selv da.
Men de gjør helt rett, biotech skal hente penger når de kan, ikke når de må.
Det å ha en ekstremt solid økonomi er nesten like viktig som teknologien når det skal forhandles partneravtaler. Hvis big pharma lukter svakhet skviser de.