Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Circio Holding ASA (CRNA) 5

Får de 20% rabatt + garantisthonorar, må være feil

20% i forhold til VWAP. Men det er en noe tendensiøs overskrift som ikke gjenspeiler realitetene.

Innløsningskursen på 8,25 var jo 20 % under VWAP i perioden, så det stemmer logisk sett sånn.

Edit:
Honoraret på 9 % av 150 MNOK tilsvarer emisjonsinntektene fra ca 1.636.000 aksjer.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 Likes

Men det kan jo nesten alle gjøre med unntak av garantihonorar. bare å kjøpe tegningsretter og tegne så har du 17 - 18% rabatt til WVAP

1 Like

Umulig å kvitte seg med TR uansett, handelen er åpen 5 sekunder annenhver time :laughing:

Klarer ikke å bli veldig provosert. Og på mange måter er det kun positivt for de mer kortsiktige dersom selskapet ikke lykkes med å hente inn så grasalt mye penger. Utvanningen blir mindre. Har selv ingen planer om å bli sittende til selskapet klarer å bruke opp alle millionene.

Er klar med å løse inn tegningsretter som utgjør et 6-sifret beløp i alle fall. Det bidrar vel med noen % :joy: dersom prisen holder seg over 9, så blir det en grei akkumulering av aksjene og lite brukte penger.

Warrants er alltid vanskelig, derfor jeg har heller vektet ned enn opp fra emisjonen, selv om jeg gjorde noen kjøp i starten av perioden.

Forstår meg på de som føler at de skulle få mye igjen for warrants vs aksjer, er lett å tenke slik. Samtidig så er ikke løpet kjørt enda. Lenge til 9. juni :blush:

Tenker selskapet har skjønt at det er vanskelig og har fått til en god deal med garantistene. Ønsketenkning er jo at aksjen tar av igjen når denne sauseperioden er over.

3 Likes

Samme her :sunglasses:

1 Like

Tja, noen av oss gjør akkurat det…kanskje være varsom med å vøre for kategorisk på vegne av andre…

1 Like

Uansett korleis det måtte gå så blir det deilig å komme seg videre fra perioden med kapital innhenting, bare å se framover, god helg 🫃

4 Likes

Bra auksjon, handlet for 16-17 mill

image

Dæven! Nesten 2 millioner i sluttauksjonen… Jeg lukter news.

1 Like

Eller bare fond som kommer inn

2 Likes

Gjelder å følge med i timen :sweat_smile:

Ja fikk med meg denne, merkelig måte å handle så store volum på, blir det sånn når dei skal ut igjen også :thinking:

Når blir aksjene som tegnes fra warrants levert? Noen som vet? :blush:

12 juni

1 Like

Betaling 12 juni og tildeling så raskt som praktisk mulig etter det

Info er å finne her :

1 Like